XXL Nutrition

Poging tot eerste kuurtje..:D

Tarzan 69

Cool Novice
Waardering
0
Hallo Kleerkasten...

Ik ben me aan het verdiepen in kuren.
Ben van plan binnenkort zelf een kuurtje te pakken, nou wil ik niet meteen te lang kuren, want ik wil eerst kijken hoe ik erop reageer en hoe ik mezelf erbij voel.

Ik zat zelf te denken aan een winstrol only voor een week of 6. Maar nu geven jullie hier altijd het advies te beginnen met spuiten. Nou ben ik niet bang voor een spuit, maar als je met een lange ester kuurt moet je toch gaan denken aan een week of 8 tot 10 kuren. Dat vind ik voor mijn eerste kuurtje te lang.

Toen ben ik bij Test prop. uit gekomen, dit zetten de meesten hiero tot om de dag.? Wat zouden jullie mij aanraden en waarom en voor hoelang. Ik zat zelf te denken aan 6 weken, maar misschien is 4 wel beter of juist niet.

Nog een vraagje, ik lees hier weleens over het opbouwen van winstrol omdat je er hoofdpijn van kan krijgen. Hoe bouw je dit op elke dag 10 mg erbij of meer..? De injecties bij test prop. kunnen best pijnlijk zijn heb ik gelezen, wat kan je hier tegen doen of wat hebben jullie er tegen gedaan..?

Nakuren wil ik in beide gevallen doen, ik denk dat bij beide kuurtjes 4 weken nolvadex op 20 mg wel voldoet toch..?

Schema 1

1-6 Winstrol 50 Mg ed

Schema 2

1-6 Test Prop. 100 mg..? eod
1-6 Winstrol 50 Mg ed

Schema 3

1-4 Test Prop 100 mg ? eod
1-4 Winstrol 50 Mg ed

Zijn er misschien mensen die een soortgelijk kuurtje hebben gedaan, zo ja zou je het me aanraden of afraden of heb je misschien tips..?

Alvast bedankt..

Weet je wat het is, Tarzan. Je lichaam heeft tijd nodig om spiermassa aan te zetten. Je kunt beter daarom 10wkn kuren ipv 4 of 6.

Weet je wat het is, Tarzan. Je lichaam heeft tijd nodig om spiermassa aan te zetten. Je kunt beter daarom 10wkn kuren ipv 4 of 6.

:thumbs: goede post.

Korte kuurtjes zijn lekker om tussen door te pakken, zeker niet kort pakken als dit je eerste kuur is.

misschien is een test only wat voor je test e 500 mg voor een week of 10 en dan nakuren met nolvadex

Heb eigenlijk ook een vraag hierover. Hoef ik geen nieuwe topic te maken.
Mijn eerste kuur ben ik van plan op 500 test e te doen. Maar ik hoor over test prop ook hele leuke verhalen. Kan ik dan tegelijk met test-e een week of 3,4 test prop erbij doen om de dag?
Of kunnen lange en korte esters gewoon niet samen?

Hallo Kleerkasten...

Ik ben me aan het verdiepen in kuren.
Ben van plan binnenkort zelf een kuurtje te pakken, nou wil ik niet meteen te lang kuren, want ik wil eerst kijken hoe ik erop reageer en hoe ik mezelf erbij voel.

Ik zat zelf te denken aan een winstrol only voor een week of 6. Maar nu geven jullie hier altijd het advies te beginnen met spuiten. Nou ben ik niet bang voor een spuit, maar als je met een lange ester kuurt moet je toch gaan denken aan een week of 8 tot 10 kuren. Dat vind ik voor mijn eerste kuurtje te lang.

Toen ben ik bij Test prop. uit gekomen, dit zetten de meesten hiero tot om de dag.? Wat zouden jullie mij aanraden en waarom en voor hoelang. Ik zat zelf te denken aan 6 weken, maar misschien is 4 wel beter of juist niet.

Nog een vraagje, ik lees hier weleens over het opbouwen van winstrol omdat je er hoofdpijn van kan krijgen. Hoe bouw je dit op elke dag 10 mg erbij of meer..? De injecties bij test prop. kunnen best pijnlijk zijn heb ik gelezen, wat kan je hier tegen doen of wat hebben jullie er tegen gedaan..?

Nakuren wil ik in beide gevallen doen, ik denk dat bij beide kuurtjes 4 weken nolvadex op 20 mg wel voldoet toch..?

Schema 1

1-6 Winstrol 50 Mg ed

Schema 2

1-6 Test Prop. 100 mg..? eod
1-6 Winstrol 50 Mg ed

Schema 3

1-4 Test Prop 100 mg ? eod
1-4 Winstrol 50 Mg ed

Zijn er misschien mensen die een soortgelijk kuurtje hebben gedaan, zo ja zou je het me aanraden of afraden of heb je misschien tips..?

Alvast bedankt..

Snap dat je geen zin hebt in lange esters. Heb daarom zelf ook ivm de lengte van de kuur (incl nakuur 16 weken zoet mee ofzo) gekozen voor korte esters bij mijn 1e kuur.

Kuur 1 is een prima beginnerskuur, zoals velen begonnen zijn. Nakuur kan in dit geval wel wat minder zwaar.

Kuur 2 is ook een prima kuur, ook om mee te beginnen imo. Dosering moet je ff kijken wat je nodig hebt. Afhankelijk van je lichaamsgewicht en gevoeligheid voor het middel kan je eventueel voor 150mg prop EOD kiezen. Winny in tabvorm ernaast is prima. Je kan ook voor inject kiezen, bv 50 mg EOD.
Nakuur hierbij beginnen op 40mg 1 of 2 weken en daarna respectievelijk 3 of 2 weken op 20 mg.

Kuur 3 is te kort met deze doseringen. 4 weken lengte kan je schrappen.

:thumbs: goede post.

Korte kuurtjes zijn lekker om tussen door te pakken, zeker niet kort pakken als dit je eerste kuur is.

Oneens. Mijn 1e kuur was 7 weken en heb monsterlijke gains gemaakt terwijl ik er nog droger uit ben gekomen ook. Zou iedereen die kuur van harte aanbevelen op 6 of 7 weken.

Waarom kan ik dan niet beginnen met een kort kuurtje en als het me bevalt echt gaan knallen..:D:D

Een korte kuur is echt knallen, neem dat maar van mij aan.

Mijn eerste kuur ben ik van plan op 500 test e te doen. Maar ik hoor over test prop ook hele leuke verhalen. Kan ik dan tegelijk met test-e een week of 3,4 test prop erbij doen om de dag?

Korte en lange esters kunnen samen. Het heeft alleen geen zin om test met test te stacken. Bovendien verlies je als je 'even een week of 3-4' prop erbij doet je stabiele bloedwaarden.
Wat wel gedaan wordt is een kickstart van 2-3 weken prop of de laatste weken tot je nakuur overbruggen met prop, wanneer je geen enanthaat meer zet.

zoek eens naar logs van botjebouwer, hij heeft korte kuren van ik geloof, even snel, 21 dagen.
hij had geloof ik niet met prop maar met test e gekuurd.

• Topic Starter Topic Starter
Nog meer mensen die met kortere kuurtjes goeie gains hebben gehaald..

En zijn er mensen die last hebben van de injects van test prop..?

,, is al gezegt...

Het is maar net hoe je lichaam reageert op korte kuurtjes de een ze gains komen veel sneller als de ander. Experimenteren dus!

Nog meer mensen die met kortere kuurtjes goeie gains hebben gehaald..

En zijn er mensen die last hebben van de injects van test prop..?

Ik heb in 4 weken 2 kilo gepakt en ben 2 % afgevallen met test prop only. Als ik had gewild had ik denk ik prima 4 kilo kunnen pakken, maar dat was mn bedoeling niet..

Heb totaal geen pijn gehad, ligt er volgens mij gewoon aan hoe je zet.

Ik heb in 4 weken 2 kilo gepakt en ben 2 % afgevallen met test prop only. Als ik had gewild had ik denk ik prima 4 kilo kunnen pakken, maar dat was mn bedoeling niet..

Heb totaal geen pijn gehad, ligt er volgens mij gewoon aan hoe je zet.
Zie je dan eigenlijk wel dat je ben aangekomen? Ik zou nooit een kuur nemen voor 2 kilotjes.

Terug
Naar boven