Mensen met intresse hoe korte kuurtjes in zn werk moeten gaan en waarom
http://www.steroidology.com/forum/showthread.php?s=&threadid=29773
Goede post!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is maar net hoe je lichaam reageert op korte kuurtjes de een ze gains komen veel sneller als de ander. Experimenteren dus!
Gains is niet gelijk aan spiermassa aanzetten. Je lichaam heeft gewoon tijd nodig om spiermassa aan te zetten. Het is maar net wat je doelstelling is. De eerste kuur is meestal de beste kuur waarin je supergains kunt behalen. Ik zou het daarom liever goed aanpakken. Het blijft meestal toch niet bij een keer.
Ik heb in 4 weken 2 kilo gepakt en ben 2 % afgevallen met test prop only. Als ik had gewild had ik denk ik prima 4 kilo kunnen pakken, maar dat was mn bedoeling niet..
Heb totaal geen pijn gehad, ligt er volgens mij gewoon aan hoe je zet.

Klinkt ook wel lekker, maar valt mij 1ding op;
De combi dianabol met trenbolone in 1 kuur. Is dat juist niet tegenstrijdig?
Iemand ervaring hiermee.

Ik lees hier op het bord ook dat mensen neit vet of vochtig van dianabol worden, dus dan zou t best met trenbolone. kunnen, klinkt t goed in de oren...
Mij lijkt het allemaal wel lekker...![]()
Dat zou wel kunnen, maar dianabol staat toch wel bekend om het feit dat het vocht vasthoudt en trenbolone daar in tegen je weer droog en hard maakt.
Als je 2 middelen hebt die eigenlijk het tegenovergestelde doen, dan haal je toch niet het beste uit deze 2 spullen.
Ze zullen elkaar toch tegenwerken.
Klinkt ook wel lekker, maar valt mij 1ding op;
De combi dianabol met trenbolone in 1 kuur. Is dat juist niet tegenstrijdig?
Iemand ervaring hiermee.
Dat zou wel kunnen, maar dianabol staat toch wel bekend om het feit dat het vocht vasthoudt en trenbolone daar in tegen je weer droog en hard maakt.
Als je 2 middelen hebt die eigenlijk het tegenovergestelde doen, dan haal je toch niet het beste uit deze 2 spullen.
Ze zullen elkaar toch tegenwerken.
Korte kuren zijn imo goede beginnerskuren! Nadeel is dat je echt veel moet vreten en hard moet doorbikkelen om je massa te behouden, voordeel is dat je axis veel sneller op je oude niveau zit!
als je dan toch een korte kuur wil doen, doe dan je winstrol only van zes weken. je gaat er wel niet veel mee winnen. wat kracht en dat is het. of doe die tweede kuur dat je zelf voorstelt (winstrol 6 weken met 100mg prop eod), daar ga je meer mee winnen en voor je lichaam is het ook niet zwaar. drie weken nolvadex na je tweede kuur en klaar is kees. dat kuurtje van 4 weken zou ik niet doen. één of twee kg winnen die je daarna toch kwijtspeeld. zal je niets maar dan ook niets opleveren. zes weken is echt wel een korte kuur.

als je dan toch een korte kuur wil doen, doe dan je winstrol only van zes weken. je gaat er wel niet veel mee winnen. wat kracht en dat is het. of doe die tweede kuur dat je zelf voorstelt (winstrol 6 weken met 100mg prop eod), daar ga je meer mee winnen en voor je lichaam is het ook niet zwaar. drie weken nolvadex na je tweede kuur en klaar is kees. dat kuurtje van 4 weken zou ik niet doen. één of twee kg winnen die je daarna toch kwijtspeeld. zal je niets maar dan ook niets opleveren. zes weken is echt wel een korte kuur.

kwijtspelen gains = catabole staat van het lichaam, lage test levels
korte kuren => minder lang in catabole staat, test-onderdrukking vlugger weg => minder kwijtspelen
Iemand niet akkoord?![]()
Een beginner moet nog ondervinden welke gear bij hem of haar aanslaat.
Begin simpel.
Met test en een paar weken orals (max.4) om erachter te komen wat goed werkt.
Daarna gekke korte kuren etc.
Trouwens, doe maar geen orals maar iets als mast of winny voor een week of 4.