MuscleMeat

Nieuws Polen, eerste trails van premature terreur een feit

Marky

Monstrous Giant
Waardering
333
Eens, die lui zijn wel ok tot nu toe. Maar ik weet wel zeker dat we over 10 jaar zullen zeggen, hadden we ze maar op tijd terug gestuurd naar waar ze vandaan komen. Sommige willen hier nu al niet meer weg, en die gasten krijgen kinderen en voor je het weet vervallen we in een herhaling zoals met de gastarbeiders uit Turkijke en Marokko in de jaren 50/60. En geloof me over 10 jaar zijn die Polen nog gewelddadiger dan die ''k*tmarokaantjes'' die je nou op de hoeken van de straten bezig ziet. En als ze gedronken hebben dan wil je ze al helemaal niet tegenkomen.

Vote 2011

Polen zullen niet blijven hangen.

Ik merk niet veel van die Polen. Laten ze maar wat doen aan die wiggers met hun overlast hier.

Wees gerust. Het zijn GASTarbeiders.

Arbeiders. Ze werken tenminste.

Antwoorden met een makkelijke smilie ben ik niet van je gewoon. Ik verkies dit boven werkloze niet-Westerse allochtonen any time.

• Topic Starter Topic Starter
Arbeids tekorten in de tuinbouw, bouw en techniek sector zijn vaak stadia's van halve deccenia's. Op het moment vallen daar de harde ontslagen terwijl 2 jaar terug de aannemingsbedrijven nog stad en land moesten afzoeken naar personeel.

Over 20 jaar weet niemand nog waarom we ze ook alweer nodig hadden, en dat men zomaar terugkeert naar Polen zie ik niet gebeuren.

Ik heb een stronthekel aan discrimineren, dus dat betekend dat preventie een noodzakelijke voorwaarde is. Bovendien moeten wij helpen een sterke economie op te bouwen in Polen met hun bevolking daar ter plekke op hun grondgebied. Onder andere door vrije handel en verstandige investeringen daar.

Met het huidige EU beleid schuift alles gewoon op, en haalt Polen werknemers voor de lagere sectoren op hun beurt weer uit de Oekraine. En haalt de Oekraine ze uit Azie. Het uitbuiten van werknemers ligt op de loer.

Oke, de economische opbouw zal wat minder snel gaan maar wat we bereiken is steady, gegrond en gaat niet kostte van de demografische verhoudingen.

Mobilisatie en flexibiliteit van je arbeidspool is de motor achter flouriserende economieen, helaas voor de azijnpissers zitten we nu in de fase van europa waarin je in je korte leventje hiervan weinig concreets gaat merken, zij zullen het vooral bevatten als rondtrekkend lokaal cultuur vernietigend parasitisme zonder achterliggend lange termijnsplan aangestuurd van bovenaf.

ze gaan vanzelf terug. polen is namelijk in opkomst en heeft dus die mensen straks zelf nodig

Een paar lokale incidenten en gelijk wordt de gehele Poolse volksaard geanalyseerd als die van ali baba's en de 40 rovers.

dat deed de eerste generatie arabieren ook

ot; het ligt aan dit land, niet aan de mensen
Het feit dat jongeren slecht opgevoed worden en ontsporen ligt aan het land? :rolleyes:

Sommigen oudere Marokkanen spreken nog steeds geen Nederlands.

De Poolse cultuur staat veel dichter bij de Europese en dus Nederlandse. Veel makkelijker te integreren.

Deels ligt het aan de politiek, maar grotendeels aan de persoon zelf ;)

Idd ze nemen alle banen in beslag waardoor de nederlanders werkloos worden.
goed bezig hoor.:rolleyes:
Het is ook nooit goed he. Heb jij liever dat ze hier de sociale zekerheid komen pluimen? Verder doen ze vuile werkjes die Nederlanders niet eens willen doen.

? Verder doen ze vuile werkjes die Nederlanders niet eens willen doen.
dat was vroeger miss zo, maar nu niet meer.
Ik hoor heel veel mensen klagen dat bedrijven liever polen in dienst nemen dan Nederlanders. omdat hun een stuk goedkoper zijn.

en dat zijn meestal niet alleen maar vuile baantjes.

In mijn job zitten massa's polen,
Heb in het verleden ook al met enkele polen samengewerkt.

Bijna geen belg dat het ook nog wilt doen dusja wat moet je dan.

Verder maken die polen wel een hoop stront.
Niet dat het slechte werkers zijn zeker niet, verschiet er zelfs van hoe ze op bijna alle gebieden in de bouw goed hun plan kunnen trekken.

Maar verder dan dat, echt fijn werk leveren heb ik er nog niet van gezien.

Ze zijn wel vriendelijk maar ook echt eigenwijs en irritant.
Heb er niets tegen, maar werk er echt niet graag mee samen.

Terug
Naar boven