XXL Nutrition

Nieuws Polen, eerste trails van premature terreur een feit

dat was vroeger miss zo, maar nu niet meer.
Ik hoor heel veel mensen klagen dat bedrijven liever polen in dienst nemen dan Nederlanders. omdat hun een stuk goedkoper zijn.

en dat zijn meestal niet alleen maar vuile baantjes.
Wat mij betreft mogen de grenzen sowieso potdicht hoor voor een lange tijd. Maar stel dat we weer aan immigratie zouden denken om de economie te versterken (als dat al zou helpen, want daar heb ik ook mijn twijfels bij) dan zou ik persoonlijk liever kiezen voor Europeanen dan niet-Europeanen.

Het feit dat jongeren slecht opgevoed worden en ontsporen ligt aan het land? :rolleyes:

er is geen incentief vanuit de regering, het is veels te makkelijk om op je reet te zitten en voor niks doen betaald te worden. Daar maken ze graag gebruik van. Als alles veel harder zou worden aangepakt, de gevangenissen geen hotels waren maar hells :o zouden zeer veel meer allochtoontjes op het rechte pad blijven. Hier kan je het toch moeilijk oneens mee zijn dacht ik zo

er is geen incentief vanuit de regering, het is veels te makkelijk om op je reet te zitten en voor niks doen betaald te worden. Daar maken ze graag gebruik van. Als alles veel harder zou worden aangepakt, de gevangenissen geen hotels waren maar hells :o zouden zeer veel meer allochtoontjes op het rechte pad blijven. Hier kan je het toch moeilijk oneens mee zijn dacht ik zo

Gevangenissen hotels :roflol: waarom ga je er zelf niet zitten bsbsbs als het zo'n luxe daar is?

Mooi, we hebben iemand die binnen het gevang gezeten heeft. Medievil, elke keer als iemand een onzinnig feit plaatst ivm gevangenissen, dan kick je hun ass hard! :D

Mooi, we hebben iemand die binnen het gevang gezeten heeft. Medievil, elke keer als iemand een onzinnig feit plaatst ivm gevangenissen, dan kick je hun ass hard! :D

Wil ze hier allemaal wel eens in zo'n luxe hotel zien zitten, benieuwd hoelang het duurt voor ze paranoia worden :roflol:.

Je vrijheid kwijt zijn onderschatten hier een aantal mensen nogal, zeker de eerste week voelt iedereen zich enorm slecht wat intresseert je een playstation dan, je wil gwn vrij zijn, maar goed als bsbsbs erin gestoken word gaat hij wss rondlopen van "wow een TV, nice een playstation wat een luxe man" :roflol: haha.

Zelfs daklozen willen er niet zitten, mogen toch een paar sterretjes van dat luxehotel af dan.

Deels mee eens. Maar de regering komt niet in de huiskamers, en daar werd wel de basis gelegd voor de hele mentaliteit van de huidige probleemjongeren.

Terug
Naar boven