MuscleMeat

Nieuws Politie bevrijdt peuter (1) uit snikhete auto

Stayz

Dutch Bodybuilder
Waardering
8
ENSCHEDE - De politie heeft woensdag op een parkeerplaats in Enschede een Duitse peuter van een jaar uit een snikhete auto bevrijd. De politie moest het portierraam van de afgesloten auto inslaan. Dit heeft de politie donderdag bekendgemaakt.

De 39-jarige moeder kwam ter plaatse toen het ambulancepersoneel van plan was het kind voor observatie naar het ziekenhuis mee te nemen. De vrouw verklaarde het kind een uur alleen in de auto te hebben achtergelaten.,, [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ze had zich niet gerealiseerd welk effect de zomerse warmte zou hebben. Na enige verkoeling en een slok water werd het kind volgens de politie rustiger.

How the f*ck kan je een kind van die leeftijd alleen in een auto laten in deze hitte??

Kan ik echt kwaad om worden!:mad:

Ongehoord! :mad:

Niet te begrijpen nee. Doe je je hond nog niet aan.

Vraag ik me toch of waar je verstand zit. Als je je kind vergeet is al heel erg, maar als je het nog eens met opzet in de auto laat bij een temperatuur van +30 graden, ben je echt niet goed.

Verder begrijp ik niet dat je je kind, in welke omstandigheden dan ook, een uur alleen laat in de auto. Doe je nog niet eens bij normaal weer.

Misschien als het kind overleden was het nog beter af.
Als je dit al doet ben je als ouder dus echt niet 100% in orde..

• Topic Starter Topic Starter
Niet te begrijpen nee. Doe je je hond nog niet aan.

Vraag ik me toch of waar je verstand zit. Als je je kind vergeet is al heel erg, maar als je het nog eens met opzet in de auto laat bij een temperatuur van +30 graden, ben je echt niet goed.

Verder begrijp ik niet dat je je kind, in welke omstandigheden dan ook, een uur alleen laat in de auto. Doe je nog niet eens bij normaal weer.

precies, onbegrijpelijk gewoon!

vuil vies pluris wijf, in elkaar stompen en haar kind ter adpotie vrijgeven... er zijn genoeg goede families die een babietje willen hebben maar niet kunnen krijjgen

wtf een uur. dat doe je zelfs niet in de winter, welke mong**l laat zijn kind een uur alleen.

Misschien heeft ze nu haar lesje geleerd?

Kind afnemen en steriliseren dat wijf.

Goede zaak.

Die peuters denken dat ze alles kunnen flikken tegenwoordig.. die heeft zijn/haar lesje nu wel geleerd.

zo'n peuter kan maar niet vroeg genoeg leren, hoe warm het wel kan worden in de zomer!

hoe dom kun je zijn zeg :no:

Kind eruit moeder erin en dagje laten sudderen.

ik las het vanmorgen al...ik snap dat echt niet:s kan hier nu van alles neer zetten...maar ik snap die mensen echt niet nee.

geen woorden voor

Waarschijnlijk gewoon een naïef vrouwmens.

Terug
Naar boven