Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Naief of niet je bent en blijft op dat moment een moeder.
Ik heb vorige week een zijruitje van een auto ingeslagen.
op de parkeerplaats van een recreatieplas, stond een donkere auto met daarin een Grote hond. (bouvier)de ramen waren afgelikt en beslagen.

karma on its way!
ongeïnteresseerde *utsnol 
Niet te begrijpen nee. Doe je je hond nog niet aan.
Vraag ik me toch of waar je verstand zit. Als je je kind vergeet is al heel erg, maar als je het nog eens met opzet in de auto laat bij een temperatuur van +30 graden, ben je echt niet goed.
Verder begrijp ik niet dat je je kind, in welke omstandigheden dan ook, een uur alleen laat in de auto. Doe je nog niet eens bij normaal weer.
Neuken kan iedereen maar een kind goed opvoeden niet.Deze ''verwekkers'' mogen wat mij betrefd meteen uit de ouderlijke macht worden gezet.
Want nu was het dit,volgende keer is het weer wat anders.

vuil vies pluris wijf, in elkaar stompen en haar kind ter adpotie vrijgeven... er zijn genoeg goede families die een babietje willen hebben maar niet kunnen krijjgen
doet je puddingbuks het niet meer ofzo ? 
Ik heb vorige week een zijruitje van een auto ingeslagen.
op de parkeerplaats van een recreatieplas, stond een donkere auto met daarin een Grote hond. (bouvier)de ramen waren afgelikt en beslagen.
Amsterdam: De politie is op zoek naar een man die afgelopen dinsdag een ruit van een auto heeft ingeslagen.
De auto stond geparkeerd aan een recreatieplas nabij Amsterdam Noord.
Nadat de man de ruit had ingeslagen is een zeer gevaarlijke hond ontsnapt die in de nabije omgeving meerdere mensen ernstig heeft gebeten.
Het signalement luid: vrij ecto-achtige man, 1 meter 95 lang, en donker haar met matje in de nek............

Wat denk je van die mong*len die z'n hond met dit weer langs de fiets laten rennen?