- Waardering
- 141
idd klote zooi kijk wat met me mercedes gebeurt voor het bureau:
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/16def508_mercedespeop.jpg
slechte zaak
thats personal !!

Enig vermoeden wie ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
slechte zaak

Zoveelste politiebashtopic? Dat politie niet meer naar nutteloze aanrijdinkjes wil rijden is toch logisch? Ze hebben godsamme wel wat beters te doen dan naar een kapot lampje te komen kijken. Zijn er gewonden gevallen is het natuurlijk een heel ander verhaal. De politie dient 'hulp te bieden aan hen die deze behoeven', maar ze hoeven mijn teennagels ook niet te knippen, hoor.
Wat een dikke onzin! Als jij een kogel door je knieschijf krijgt ga je echt niet aanvallen! Je schreeuwt het uit van de pijn!!!!Sorry maar ik heb het wel een beetje gehad de politie in het algemeen. Ja er weken hele goede agenten en ja er moeten prioriteiten gesteld worden.. maar dat zijn toch echt niet altijd de beste keuzes die ze maken.
Weet je wat ik zo triest vind van de politie. Laatst vroegen ze nog waarom ze altijd op de borst mikken als de politie in noodgevallen op burgers schiet. Zegt de politie: op knieeen schieten is zinloos omdat de tegenstander altijd nog kan aanvallen!Wat een dikke onzin! Als jij een kogel door je knieschijf krijgt ga je echt niet aanvallen! Je schreeuwt het uit van de pijn!!!!
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn. Besef dan wel dat Jan Agent deze prioriteiten niet stelt en gewoon zijn orders opvolgt.
Ik kan nog herinneren dat ik wat hangjongeren wou aanpakken op het Mercatorplein met wat collega's, maar dat de inspecteur zei dat we ons op hondenpoep moesten gaan richten. Dat had volgens hem namelijk even de 'prioriteit'.

Weet je wat ik zo triest vind van de politie. Laatst vroegen ze nog waarom ze altijd op de borst mikken als de politie in noodgevallen op burgers schiet. Zegt de politie: op knieeen schieten is zinloos omdat de tegenstander altijd nog kan aanvallen!Wat een dikke onzin! Als jij een kogel door je knieschijf krijgt ga je echt niet aanvallen! Je schreeuwt het uit van de pijn!!!!
Wat een onzin van je. Als iemand bijv. zwaar onder de coke zit dan lopen ze gewoon door hoor. Als eerste moet je aanhoudingsvuur op de benen geven. Werkt dat niet dan schiet je op de borst. Ze moeten neer en zeker als ze een wapen voorhanden hebben.Trouwens iedereen die zegt dat het belachelijk is heeft het in principe aan zichzelf te danken. Had je maar wat beter moeten stemmen. De politiek heeft besloten dat de politie moet bezuinigen en niet zo weinig ook. Dat betekend dat er effectiever met de beschikbare agenten moet worden omgesprongen. Daar hoort deze taak niet bij. Alleen in het geval van gewonden of op gevaarlijke plaatsen of als er een ruzie ontstaat.
Dus bedank jezelf en denk de volgende keer wat beter na bij de verkiezingen.
maat van me heeft vandaag een bekeuring van €15,- gehad wegens 4 km/h te hard rijden![]()
maat van me heeft vandaag een bekeuring van €15,- gehad wegens 4 km/h te hard rijden![]()
slechte zaak

Nee.
En het slaat ook nergens op, dat de politie aanwezig zou moeten zijn bij een aanrijding met alleen blikschade. Dat is namelijk een zaak van verzekeraars en daar heeft de politie niets mee te maken.
Dat de politie daar nog heen gaat is dus pure belastingverspilling. Laten ze liever wat nuttigers gaan doen en laat de verzekeraars daar zelf iets op verzinnen.
Nogmaals; tussenkomst van politie maakt geen moer uit bij blikschade. Verzekeraars kijken zelf wie aansprakelijk is voor welk deel.
Het is dus terecht, dat politie niet meer voor dat soort ongein uitrukt.
*Zucht...*
Dat is altijd het eerste wat je hoort op verjaardagen. Al die lullige dingen. Wanneer beseffen mensen nou 's dat ze het risico lopen dat ze gepakt worden als ze iets verkeerd doen of te hard rijden. Of het nou 4 of 40 km te hard is. Jij bent fout bezig en als je dan staande gehouden wordt, ACCEPTEER het. Ga er niet over zeiken op de crematie van je kat of de verjaardag van de neef van de hond van de buurman.
Alsof ze verder nooit te hard rijden of iets dergelijks.