MuscleMeat

Politie nieuw doelwit van stenen gooiers

jordy

Ripped Bodybuilder
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vetpercentage
16%
Flatbewoner bekogelt politiewagens met stenen

AMSTERDAM - Een 47-jarige man uit Duivendrecht is vrijdag aangehouden, omdat hij 'grote' stenen vanaf het dak van zijn flat gooide. Hierbij richtte hij aanzienlijke schade aan bij politie- en brandweerauto's. Bij zijn aanhouding bleek de bewoner van de Jupiterflat in het bezit te zijn van een koevoet, meldt de Amsterdamse politie.

De politie en brandweer waren gealarmeerd toen de man zijn flat in brand probeerde te steken en enkele liftkabels vernielde. Omdat hij was gewapend met een koevoet, kostte het de politie moeite de man te arresteren.

Onderhandelaars wisten de 47-jarige af te leiden, waarna hij kon worden overmeesterd. Over de aanleiding van het incident tast de politie nog in het duister.

Ik denk dat het door het warme weer komt.

Ik denk dat zo'n mong**l gewoon snoeihard aangepakt moet worden.

Testo zei:
Ik denk dat zo'n mong**l gewoon snoeihard aangepakt moet worden.

Ik denk dat dat weinig zin heeft. Als hij bij zijn verstand zou zijn geweest zou dat waarschijnlijk wel effect hebben gehad, maar ik twijfel aan de verstandelijke vermogens van het individu. (hitte, drank, drugs, medicijnen, of gewoon permanent geestelijk "beperkt")

Zo'n halve tamme moet je gewoon zonder pardon neerknallen met rubberen kogels.

Beter nog, post-nataal aborteren. Denk dat die gast teveel HMB heeft gebruikt.

Duw je toch gewoon van z'n flat af.

Ach zolang hij naar politie gooit en niet naar mij heb ik er geen problemen mee.

Daar heb je ook weer een punt.:D

idd ze mogen voor mij wel nog zwaardere stenen naar de politie gooien :D

Inderdaad, ze zouden er zelfs voor moeten trainen. :P

Zinloos!

Kunnen wij weer voor de schade opdraaien. :cool:

Sowieso met stenen op iemand gooien die je niet eens kent. Ik ben zeker geen vriiend vd politie.

Hij "miste" de politie...

dus is hij gaan oefenen.

De brandweer was er ook? Hadden ze hem dan gewoon beter van het dak gespoten met zo'n krachtige waterstraal:D

hebben ze spiertje geraakt?
oh nee die zit natuurlijk niet in amsterdamned

Terug
Naar boven