XXL Nutrition

Politie paraat op scholen in Leiden.

KuKqlvV.jpg

Vraag me af hoe ze hem gevonden hebben, dacht dat 4chan anoniem opereerde.. Zouden ze dan toch spullen uitwisselen met de politie?

• Topic Starter Topic Starter
via proxy, maar dan nog kun je getraceerd worden als je het niet goed aanpakt.

ben tenminste nu wel vrij vandaag :D

Als ie het echt wilt doen, dan komt die knakker toch gewoon op een andere dag of gaat ie naar een andere stad.

Sowieso raar om het van tevoren in het openbaar op internet te zetten, lijkt me niet bevorderlijk voor het slagen van zo'n zieke actie. Waarschijnlijk meer aandachttrekkerij.

+1 :rolleyes:

Als ie het echt wilt doen, dan komt die knakker toch gewoon op een andere dag of gaat ie naar een andere stad.

Sowieso raar om het van tevoren in het openbaar op internet te zetten, lijkt me niet bevorderlijk voor het slagen van zo'n zieke actie. Waarschijnlijk meer aandachttrekkerij.
Hoorde ik daar de naam Bryce vallen? :D

ga je dit topic nu ook al kapen met je eigen zaak

Was puur een referentie naar t feit dat de politie niet altijd dingen kan traceren met onderbouwing daarbij. Maar goed, ze hebben de ddos aanval op de banken ook niet weten te traceren als je een ander voorbeeld wilt :rolleyes:

het ging me totaal niet om de boodschap van je bericht , enkel om het feit dat je elk topic kaapt met je eigen lijdensverhaal

en ik geef er aandacht aan :fuu:

het ging me totaal niet om de boodschap van je bericht , enkel om het feit dat je elk topic kaapt met je eigen lijdensverhaal

en ik geef er aandacht aan :fuu:

Haha t leiden heb ik al gehad, kan alleen maar beter worden, in tegenstelling tot die rechercheurs die nog jaren lang dat achterlijke werk moeten doen voor een minimum loontje.

---------- Post toegevoegd 22 April 2013 om 21:00 ----------

Doen ze genoeg hoor. Vroeger zat het vol met pedo's omdat het zo "lekker anoniem" is/was. Ze delen volop. Zeker als er wat druk gezet wordt;)

Apart, nouja wel een goede gang van zaken mits ze alleen delen in dit soort gevallen.

Haha t leiden heb ik al gehad, kan alleen maar beter worden, in tegenstelling tot die rechercheurs die nog jaren lang dat achterlijke werk moeten doen voor een minimum loontje.

En wonen in een rijtjeshuis! Maar ik vraag me af wie er achterlijker is, die agenten of degenen die opgepakt worden door de popo.

over paar jaar word de mens uitgeroeid door de mens zelf

triest dit

Terug
Naar boven