AndroidHealthClinic

Politie vindt 600 auto’s en 7 lijken in de Maas

Muay Thai J

* Your sister loves me *
Elite Member
10 media-items
Waardering
14
Lengte
1m77
Massa
75kg
Vetpercentage
8%
Sinds de start van de zoekwerkzaamheden in de Maas en het Albertkanaal in Luik in 2006, zijn al zeshonderd wagens opgevist. Duikers brachten ook zeven lijken en een heleboel wapens aan de oppervlakte.

De zoektocht in Luik begon naar aanleiding van de verdwijning van de twee vermiste meisjes Stacy en Nathalie. In twee jaar tijd werden niet minder dan zeven lijken en een flinke hoeveelheid wapens opgevist. Daarnaast werd ook een wagenpark van zeshonderd auto’s bovengehaald.

Als de wagens kunnen worden geïdentificeerd, kunnen de eigenaars hun voertuig terugkrijgen. Nadeel is wel dat ze zelf moeten opdraaien voor de bergingskosten. Tot nu toe kozen alle eigenaars ervoor om hun wagen achter te laten.

Ook in het Albertkanaal in Oelegem startte de federale politie met het bovenhalen van autowrakken. In totaal zouden er twintig exemplaren liggen. De politie hoopt hiermee vooruitgang te boeken in de onderzoeken naar een aantal vermiste personen.

Bron: Binnenland – Het Belang van Limburg – online krant

WTF! 600 auto's en 7 lijken
:eek: :scratch:

• Topic Starter Topic Starter
"Als de wagens kunnen worden geïdentificeerd, kunnen de eigenaars hun voertuig terugkrijgen. Nadeel is wel dat ze zelf moeten opdraaien voor de bergingskosten. Tot nu toe kozen alle eigenaars ervoor om hun wagen achter te laten."

dit stukje is helemaal om te gieren :roflol:

Aardig gek!

Ja, ik vind het nog niet zo absurd. Ik heb me het al vaak afgevraagd als je alle rivieren en kanalen in België leeg zou pompen, wat men allemaal zou vinden ;)

"Als de wagens kunnen worden geïdentificeerd, kunnen de eigenaars hun voertuig terugkrijgen. Nadeel is wel dat ze zelf moeten opdraaien voor de bergingskosten. Tot nu toe kozen alle eigenaars ervoor om hun wagen achter te laten."

wou het ook net quoten

nog steeds een van de beste plekken om een lijk te verbergen....

Dit vind ik dus ongelooflijk é.
Jongens wat voor een regering is me dat hier..

Uwe wagen gestolen, in het kanaal gedumpt en jij zou dan nog eens moeten betalen voor die bergingskosten als je 'm terugwil :roflol:

Zo vind je nog eens wat.. :D

Uwe wagen gestolen, in het kanaal gedumpt en jij zou dan nog eens moeten betalen voor die bergingskosten als je 'm terugwil :roflol:

doet me denken aan een verhaal van een ex-collega van mij :

deze zijn auto werd 's nachts gestolen, hebben ze 3 overvallen mee gepleegd en werd daarna in de vaart gereden.

getuigen noteerden de nummerplaat en een paar uur later was er een inval in diens huis en werd deze uit zijn bed gelicht.

toen op het bureau alles duidelijk werd mocht hij terug vrijuit + moest achteraf de bergingskosten door de brandweer uit eigen zak betalen.

van de daders geen spoor.

Lijkt me niet ondenkbeeldig dat daar een aantal gevalletjes van oplichting van de verzekeringsmaatschappij bijzitten;)

hebben ze mijn auto gevonden??

deze zijn auto werd 's nachts gestolen, hebben ze 3 overvallen mee gepleegd en werd daarna in de vaart gereden.

getuigen noteerden de nummerplaat en een paar uur later was er een inval in diens huis en werd deze uit zijn bed gelicht.

toen op het bureau alles duidelijk werd mocht hij terug vrijuit + moest achteraf de bergingskosten door de brandweer uit eigen zak betalen.

van de daders geen spoor.

Dat soort dingen gaat echt nergens over. iets waar je zelf niets aan kan doen en dan wel voor de kosten moeten opdraaien.
Ik zou er echt een recht zaak van maken.
:mad:

had ik eerder moeten weten
had ik mooi ff wat gezwommen in de maas en wat wapens eruit gehaald :D

Vorige week ook zo'n verhaal gehoord.
Alleen bleven die mensen snelheidsboetes en parkeerboetes krijgen :eek: Dus die controle is ook niet waterdicht.

Zo hebben de dieven de auto na een volledige maand op dezelfde plaats terug gezet.

Terug
Naar boven