- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
had ik eerder moeten weten
had ik mooi ff wat gezwommen in de maas en wat wapens eruit gehaald![]()

Vorige week ook zo'n verhaal gehoord.
Alleen bleven die mensen snelheidsboetes en parkeerboetes krijgenDus die controle is ook niet waterdicht.
Zo hebben de dieven de auto na een volledige maand op dezelfde plaats terug gezet.

geloof je dat nu zelf?
dus die dieven hebben een auto gestolen, een hele maand met dezelfde nummerplaat blijven rondrijden en boetes verzameld... en 'm daarna braafjes teruggezet![]()
Ze zijn het te weten gekomen doordat de boetes van dezelfde plek bleven binnenkomen.
Zie niet in waarom ze daar een verhaal rond gaan breien.

Om die boetes niet zelf te moeten betalen... je hebt geen flauw idee welke domme dingen mensen soms bedenken om ergens tussenuit te komen![]()

nog steeds een van de beste plekken om een lijk te verbergen....

Jep en als het lijk ontbonden is , terug opgraven en met een hamer in stukjes kloppen . Daarna fijnmalen en uitstrooien . Werkt goed !
Jep en als het lijk ontbonden is , terug opgraven en met een hamer in stukjes kloppen . Daarna fijnmalen en uitstrooien . Werkt goed !

, wat zuur derover zodat heto plost en klaar kan overigens ook in je eigen badkuipGewoon inmetselen, wat zuur derover zodat heto plost en klaar kan overigens ook in je eigen badkuip
"Als de wagens kunnen worden geïdentificeerd, kunnen de eigenaars hun voertuig terugkrijgen. Nadeel is wel dat ze zelf moeten opdraaien voor de bergingskosten. Tot nu toe kozen alle eigenaars ervoor om hun wagen achter te laten."
dit stukje is helemaal om te gieren![]()

had ik eerder moeten weten
had ik mooi ff wat gezwommen in de maas en wat wapens eruit gehaald![]()