eduardjanssen
Huge Freak
- Waardering
- 0
Titel zegt het allemaal.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Var zei:Ik ga niet stemmen omdat ik me er niet goed genoeg in verdiept heb, en niet zomaar een groep het voordeel wil geven.
eduardjanssen zei:Zo geef je eigenlijk wel een groep een voordeel. Niet gestemd is stem naar de meerderheid.
Var zei:
klopt, maaaaarrrrrrrrrrr stel je hoort of je leest iets wat in de GW staat en je helemaal niet aanstaat dan had je nee kunnen gaan stemmen en dat had een wereld van verschil kunnen zijn.
maar goed misschien dat ik toch ga stemmen hoewel ik denk dat NL maar al te graag voor schaap speelt en ook al kiest het volk NEE, balkie kiest ja
.eduardjanssen zei:klopt, maaaaarrrrrrrrrrr stel je hoort of je leest iets wat in de GW staat en je helemaal niet aanstaat dan had je nee kunnen gaan stemmen en dat had een wereld van verschil kunnen zijn.
Rob G zei:Voor, al was het alleen om die balkenende haters dwars te liggen.
Meccanicc zei:In dit geval is niet stemmen, JA stemmen. Dus ga alsjeblieft en stem dan blanco. Heb je in ieder geval gedaan gestemd en je mening dus gegeven. Anders gaan ze er in Den Haag vanuit dat je het er mee eens bent.
Rob G zei:Voor, al was het alleen om die balkenende haters dwars te liggen.
Dat van Mars gaat nog ergens over maat dit

Man-Mountain zei:nee, ben een beetje tegen t idee dat de kerk inspraak gaat krijgen in EU beslissingen

Peppino zei:je laat de rillingen over mn lijf heen lopen met die uitspraak![]()