XXL Nutrition

Poll Europese grondwet ja, nee, weet het nog niet of ik stem niet!

Peiling Peiling Jouw stem op de grondwet?

• Ja

Stemmen: 11 24,4%
  • Nee

Stemmen: 23 51,1%
  • Weet ik nog niet

Stemmen: 5 11,1%
  • Ik ga niet stemmen omdat...

Stemmen: 6 13,3%

• Totaal stemmers
    45
Ik ga niet stemmen omdat ik me er niet goed genoeg in verdiept heb, en niet zomaar een groep het voordeel wil geven.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga niet stemmen. Totaal zinloos omdat ze toch wel doordrukken wat ze zelf willen. In mijn inziens hebben wij geen baat bij de wet maar gaat hij er wel door komen.

Buitendat ben ik een vrij man, regels of geen regels :D.

Var zei:
Ik ga niet stemmen omdat ik me er niet goed genoeg in verdiept heb, en niet zomaar een groep het voordeel wil geven.

Zo geef je eigenlijk wel een groep een voordeel. Niet gestemd is stem naar de meerderheid.

Idd altijd stemmen. Ik stem tegen. Hoe vaak ze ook dat referendum gaan uitschrijven. Ik zie de goede kanten er niet van.

misschien wordt er nog zelfs gefraudeerd.

Var zei:
Een meerderheid wint sowieso.

:) klopt, maaaaarrrrrrrrrrr stel je hoort of je leest iets wat in de GW staat en je helemaal niet aanstaat dan had je nee kunnen gaan stemmen en dat had een wereld van verschil kunnen zijn.

:D maar goed misschien dat ik toch ga stemmen hoewel ik denk dat NL maar al te graag voor schaap speelt en ook al kiest het volk NEE, balkie kiest ja :).

eduardjanssen zei:
:) klopt, maaaaarrrrrrrrrrr stel je hoort of je leest iets wat in de GW staat en je helemaal niet aanstaat dan had je nee kunnen gaan stemmen en dat had een wereld van verschil kunnen zijn.

Dan stem je dus een Nee die je baseert op een enkel nadeel, terwijl je niet goed in alle voor en nadelen verdiept hebt, en 1 groep onterecht voordeel geeft.

Tegen, al was het alleen maar om Balkie dwars te liggen.

Voor.... ik ga dr vanuit dat de "pro's" t allemaal netjes hebben opgezet.

ik ben zelf tegen die marktwerking in uni's, ziekenhuizen e.d. maar dat zal onze regering ook wel zonder grondwet voor elkaar krijgen.

Ik zeg maar zo: t is iig een verbetering t.o.v. de huidige verdragen.

beetje jammer dat al die ministers van die zwakzinnigen zijn die er zelf niets vanaf weten en t niet goed bij de mensen kunnen presenteren... de enige minister die goeie campagne heeft gevoerd in NL is Fischer uit Duitsland.

In dit geval is niet stemmen, JA stemmen. Dus ga alsjeblieft en stem dan blanco. Heb je in ieder geval gedaan gestemd en je mening dus gegeven. Anders gaan ze er in Den Haag vanuit dat je het er mee eens bent.

eigenlijk wou ik voor stemmen, namelijk om het europarlement meer macht te geven..maar dat zou waarschijnlijk net zo worden als het nu is, vrijwel machtloos en zonder echt inzicht van wat de europeseraad/ministerraad nu werkelijk doet..dus maar tegen en al helemaal omdat we een algemene 'leider' kregen, ik meen in de vorm van een europese minister van buitenlandse zaken..dat vind ik al dom maar ik hoorde van insiders dat het onbekend luxemburgs(die daar ook minister is, maar joh kom op dat kleine land heeft nihil te vertellen op supranationaal niveau) ventje uit brussel wordt

Voor, al was het alleen om die balkenende haters dwars te liggen.

Rob G zei:
Voor, al was het alleen om die balkenende haters dwars te liggen.

heb je geen andere redenen? Waarom ben je écht voor de grondwet?

ikzelf weet het niet echt, heb me er niet zo supergoed in verdiept, hier en daar wat opgevangen. Maar ik kan niet volmondig ja of nee zeggen.. dus ik stem niet.

Meccanicc zei:
In dit geval is niet stemmen, JA stemmen. Dus ga alsjeblieft en stem dan blanco. Heb je in ieder geval gedaan gestemd en je mening dus gegeven. Anders gaan ze er in Den Haag vanuit dat je het er mee eens bent.

Als niet stemmen JA stemmen geweest was, hadden ze alleen de NEE optie in het referendum te zetten.

nee, ben een beetje tegen t idee dat de kerk inspraak gaat krijgen in EU beslissingen

Terug
Naar boven