Fitness Seller

Poll Europese grondwet ja, nee, weet het nog niet of ik stem niet!

Peiling Peiling Jouw stem op de grondwet?

• Ja

Stemmen: 11 24,4%
  • Nee

Stemmen: 23 51,1%
  • Weet ik nog niet

Stemmen: 5 11,1%
  • Ik ga niet stemmen omdat...

Stemmen: 6 13,3%

• Totaal stemmers
    45
Man-Mountain zei:
sorry bro wist niet dat je lid van de EO was, my bad

Schat je me net verkeerd in XD

moet er niet an denken dat de kerk zich gaat bemoeien met politiek... zou back to the year 200 zijn :eek:

Haha dacht idd ook dat peppino een eo aanhanger was.

Mars zei:
Haha dacht idd ook dat peppino een eo aanhanger was.

Joh :D

The Gym Is My Church...
My Body is My Temple

en die god... ach... dat kan een mega topic opzich worden hahaha

doe mij maar Canal+ ipv EO :p

Wat dacht je van anal + ? :D

Nee. :cool:

Ik ga niet stemmen. Sowieso omdat ik daar te lui voor ben, en ten tweede omdat ik de politiek totaal niet bijhoud. Het is dagenlang gezever waar nooit een fatsoenlijk antwoord uitkomt. Een hoop gelul maar er wordt weinig gezegd. Als ik ergens een hekel aan heb is het wel die manier van praten. Nooit worden knopen echt goed doorgehakt, altijd is het maar half werk en blijven er weer tegenhangers waardoor niks wordt doorgevoerd. Jarenlang hebben ze het over intergratie gehad, hoe ze het konden verbeteren, maar nu is het nog steeds ruk. Een paar rechtse lui met goede plannen, die weer verdoet worden door een hoop linkse boomknuffelaars.

Ik heb een schijthekel aan die diknekken daar in Den Haag. Politiek zuigt kamelenballen: het gaat nooit zoals het volk het wil. Ook al mag het volk zelf stemmen, allemaal blijven we ontevreden over allerlei zaken.

• Topic Starter Topic Starter
De uitkomst wordt een dikke nee voor de meeste mensen, het zal mij benieuwen wat Balkie zal gaan beslissen.

ik hoop uit de grond van mijn hart dat er ook mensen gaan stemmen bij jullie die zich geïnformeerd hebben, want ik hoor hier heel veel gefrustreerde meningen die NIKS met europa te maken hebben. en voor sommige van die problemen biedt europa zelfs ene oplossing.

laat dit geen klassiek schop-eens-tegen-de-schenen-van-de-regering verkiezing worden, als tegen de grondwet stemt moet je echt goed beseffen waarom. laat redenen zoals:
*politiek is stom
*balkenende is een homo
*we hebben eurosong verloren
*ik haat turkije
*ik vind het cool om ergens tegen te zijn
*...
NIET meespelen.

hopelijk beseffen jullie dat deze verkiezingen véél verder gaan dan een een landelijke verkiezingen. ze bepalen de koers van alle komende generaties. en AUB als je geen échte argumenten hebt om er tegen te zijn, blijf gewoon THUIS. want iedereen die die grondwet bekeken heeft, ziet in dat de voordelen de nadelen verpletteren. en de neen-stemmers verwijt ik een korte termijn-visie.

eduardjanssen zei:
De uitkomst wordt een dikke nee voor de meeste mensen, het zal mij benieuwen wat Balkie zal gaan beslissen.

balkie heeft niks te beslissen. zoals hij al zegt, er is geen plan B. het is nu of nooit (of iig niet in de nabije toekomst). en het is NU(!) dat acties moeten ondernomen worden, onze economie/levensstandaard/werkgelegendheid gaat achteruit, NU moeten we onze economische/politieke krachten bundelen tegen (vooral) China. binnen 15 jaar zal de situatie hier nog meer achteruit gegaan zijn (china zal dan wrsch economisch gezien even sterk zijn als europa) en zullen we geen slagkracht meer hebben om nog IETS te verrichten.

dit is géén doem scenario, ik heb dit grotendeels van een professor beleidseconomie aan de Katholieke Universiteit Leuven. dit is realiteit en overstijgt alle tegenargumenten samen die ik al gehoord heb..

flippodud zei:
balkie heeft niks te beslissen. zoals hij al zegt, er is geen plan B. het is nu of nooit (of iig niet in de nabije toekomst). en het is NU(!) dat acties moeten ondernomen worden, onze economie/levensstandaard/werkgelegendheid gaat achteruit, NU moeten we onze economische/politieke krachten bundelen tegen (vooral) China. binnen 15 jaar zal de situatie hier nog meer achteruit gegaan zijn (china zal dan wrsch economisch gezien even sterk zijn als europa) en zullen we geen slagkracht meer hebben om nog IETS te verrichten.

dit is géén doem scenario, ik heb dit grotendeels van een professor beleidseconomie aan de Katholieke Universiteit Leuven. dit is realiteit en overstijgt alle tegenargumenten samen die ik al gehoord heb..

En daarom stem ik tegen, omdat met deze grondwet die ontwikkelingen helemaal omvermijdbaar zijn.

exarchos zei:
En daarom stem ik tegen, omdat met deze grondwet die ontwikkelingen helemaal omvermijdbaar zijn.

leg es uit waarom die professor mis is in zijn mening.

ik veronderstel dat je kunt funderen hoe jij ziet dat nederland, alleen, kan concurreren met china én zijn levensstandaard behouden ?

als je dat kan verdien je de nobelprijs voor de economie!

Laatst bewerkt:
ik blijf voor, ondanks mijn solidariteit met frankrijk :cool:

Terug
Naar boven