Fitness Seller

Poll; welke humangrade hgh is het best ?

Denk dat het niet veel uitmaakt, mits ze 100 % real zijn. Gaat er gewoon om in hoeverre kun je je dealer vertrouwen.

Ik zie geen poll

prijs kwaliteit, blue tops

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb nu greentops maar hoeveel iu ik ook zet ik voel geen krampen terwijl ik in 1 keer achterelkaar al bijna 2 kits op heb gemaakt???

green en blue en als ik het kan betalen miniquicks

Zit aan de yellow tops (ongelabelde), 2 maand al, ben tot 10iu EOD geweest.

Behalve extreme vermoeidheid als ik s'morgens zet, ervaar ik ook niet de minste side.

Maar fysiek is wel aan het veranderen, spieren worden ronder, voller.
Mag eten wat ik wil, zat aan 5000+ kcal, komt geen grammetje vet bij.

green en blue en als ik het kan betalen miniquicks

voor de prijs van 2iu miniquicks heb je ongeveer 5 iu Bleu tops.. wat is dan een betere keuze, 2iu mini of 5 iu bleu ED?

Zit aan de yellow tops (ongelabelde), 2 maand al, ben tot 10iu EOD geweest.

Maar fysiek is wel aan het veranderen, spieren worden ronder, voller.
Mag eten wat ik wil, zat aan 5000+ kcal, komt geen grammetje vet bij.

hoeveel IU neem je normaal gesproken? zet je normaal wel vet aan op 5000+kcal zonder GH?

Terug overgeschakeld naar 7iu EOD, wat mn oorspronkelijk plan was ook.

Word normaal gezien snel vet als ik teveel boven mn onderhoud zit.

en met Gh dus niet? 7iu eod bereik je dit al mee? ik wil er weer mee beginnen! zal het wel opbouwen! (blue zal het worden)

4 weken op 2iu ED (doe dan 50 dagen met 1 kit
4weken 3,3iu ED (33dagen met 1 kit)
4weken 10iu EOD (20dagen met 1 kit)

week 13 10iu 5/7 tijdens kuur (14dagen met 1kit)

en in pct 2iu ED

Ben alleen erg bang voor de bloat! heb hier echt een hekel aan!

en met Gh dus niet? 7iu eod bereik je dit al mee? ik wil er weer mee beginnen! zal het wel opbouwen! (blue zal het worden)

4 weken op 2iu ED (doe dan 50 dagen met 1 kit
4weken 3,3iu ED (33dagen met 1 kit)
4weken 10iu EOD (20dagen met 1 kit)

week 13 10iu 5/7 tijdens kuur (14dagen met 1kit)

en in pct 2iu ED

Ben alleen erg bang voor de bloat! heb hier echt een hekel aan!

Denk dat dat wel mee valt bij jouw, ik bloat normaal ook veel, maar valt met GH wel mee; ja als ik 7000 calorien naar binnen ga werken natuurlijk, maar dan komt het niet door de GH. Heb wel last van vocht rondom enkels, maar voor de rest valt het mee.

Denk dat dat wel mee valt bij jouw, ik bloat normaal ook veel, maar valt met GH wel mee; ja als ik 7000 calorien naar binnen ga werken natuurlijk, maar dan komt het niet door de GH. Heb wel last van vocht rondom enkels, maar voor de rest valt het mee.

hoeveel iu neem je? en hoe heb je het opgebouwd? zal bij bloat over schakelen op KETO dieet totdat de ADH bloat weg is.

waarom naar de 10IU?? al die gasten in amerika halen echt de bruutste resultaten met 15IU per week of 2IU per dag....bij 10IU komen alleen maar ongemakken en vocht e.d. bij.

wow, 1 ontopic antwoord tot zover :D.

HUMAN GRADE gh was de vraag.

---------- Toegevoegd om 17:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:54 ----------

waarom naar de 10IU?? al die gasten in amerika halen echt de bruutste resultaten met 15IU per week of 2IU per dag....bij 10IU komen alleen maar ongemakken en vocht e.d. bij.

mss gebruiken zij WEL HG hGH. iedereen hier zit aan de generieke zooi.

Terug
Naar boven