XXL Nutrition

Polls: Frans 'nee' tegen EU-grondwet

flippodud zei:
1) in je eerste argument zeg je dat je enkel rijke landen wilt die meedoen. dat gaat niet. we moeten er onze nabije concurrenten bij betrekken, of die beconcurreren ons met wetgevingen die veel soepeler zijn dan de onze. idd we zullen moeten betalen voor die armere landen. maar je moet op lange termijn kijken. op lange termijn wordt europa 1 groot sterk economisch blok.

2)inderdaad. en waardoor stijgen die lonen niet denk je in het oostblok? dat is doordat hun wetgeving geen rekening houdt met milieu, sociale wantoestanden,... eens die dingen moeten geregeld worden stijgen hun lonen, ook zullen de vakbonden meer rechten krijgen wat leidt tot nog hogere lonen, etc en voor je het weet zijn ze geen bedreiging meer. en dit is nu reeds aan het gebeuren in polen/tsjechië !

bovenstaande argumenten zijn grondslagen van een macro-economie, ze worden door veel mensen niet begrepen (nee-stemmers kijken te veel op korte termijn) en daardoor werd er in veel landen geen referendum gehouden.

Sinds wanneer ligt Polen in Taiwan daar produceren ze veel goedkoper en dat zal zeker niet veranderen! Waarom gaat Heineken naar Mexico juist en daarom nogmaals met die wijzigingen concurreer je juist helemaal niet met China enz,enz!

Als een land zelfstandig en niet afhankelijk is van een rijk land vind ik alles best!
Maar kijk eerst eens naar de mensen die in eigen land hulp nodig hebben!
Help die eerst en ga dan eens praten over een europeesche 1 wording!
Want hoe gaat het eruit zien als de grondwet er komt en Nederland financieel nog meer bij gaat springen juist de gewone man in Nederland word weer niet geholpen!
En daarom NEE help eerst jezelf voordat je een ander de helpende hand bied!

Johny zei:
Vandaag stond in de metro dat Balkenende verklaard had dat hij simpelweg geen nee kon verkopen aan de EU. Denk eerlijk gezegd niet dat die Brusselse ballenlikkers is Den Haag gaan luisteren wat het referendum zegt.

MAW je denkt dus dat het een corrupt zooitje wordt :D?

ReyMysterio zei:
Sinds wanneer ligt Polen in Taiwan daar produceren ze veel goedkoper en dat zal zeker niet veranderen! Waarom gaat Heineken naar Mexico juist en daarom nogmaals met die wijzigingen concurreer je juist helemaal niet met China enz,enz!

Als een land zelfstandig en niet afhankelijk is van een rijk land vind ik alles best!
Maar kijk eerst eens naar de mensen die in eigen land hulp nodig hebben!
Help die eerst en ga dan eens praten over een europeesche 1 wording!
Want hoe gaat het eruit zien als de grondwet er komt en Nederland financieel nog meer bij gaat springen juist de gewone man in Nederland word weer niet geholpen!
En daarom NEE help eerst jezelf voordat je een ander de helpende hand bied!

het hele punt is net om met azië te concurreren, alseen europees blok. maar ik ga dit niet meer argumenteren, zulke dingen staan genoeg beschreven in allerlei cursussen macro-economie.

als je de gevestigde waarden op economisch gebied niet wilt geloven, so be it.

Nederland is al corrupt directeur van het UWV laat zijn kantoorpand verbouwen kost iets meer dan de begroting want meneer wou een marmeren vloer want dat staat representatiever hij word eervol ontslagen en krijgt geld mee!

NS rijd te vaak niet op tijd ik weet niet waar ze meten dat ie opeens wel op tijd reed maar 9 van de 10 keer was minstens 5 minuten te laat waar ik opstapte!
Meneer nam niet veel later ontslag, maar had wel wat doelen bereikt en kreeg ook een gouden hand!

Er word oorlog gevoerd in Irak want er zouden massa vernietigings wapens zijn!
Dat ze er waren is nooit aangetoond, maar Balkie kroop wel in de reet van Bush!

Zo ken ik er nog wel een paar waar de politiek had moeten ingrijpen, maar het naliet!

Voor diegenen die twijfelen en er zich niet in verdiept hebben of gewoon niet weten waar het over gaat,

De volgende link kan heel wat verduidelijken, alles in mensentaal uitgelegd:
http://www.ml75.nl/?page=15&id=2578

goeie site en iedere mens met verstand zal na het doornemen van die stellingen ongetwijfeld ja stemmen imo.

:suicide: hoe kafkiaans kan een democratie worden. die grondwet biedt oplossingen voor jullie problemen en jullie gaan tegen stemmen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nuja, of jullie nu willen of niet, jullie regering zal niet de economische hongerdood willen sterven, dus zullen jullie wel meedoen ondanks de uitslag van dat geperverteerd referendum :p

Terug
Naar boven