pompen
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 18%
hallo , ben twee weken begonnen met testesteron en deca
test omnadren 250 , 500 mg en deca 400 mg
ben van 124 kilo naar 128 kilo gegaan en vandaag begin de eerste al met je heb een bolle kop, dus dat gaat goed :-)
wil een beetje logje bij houden om alles bij te houden en ook andere te laten lezen
dit is mijn 2e kuur heb vorig jaar 10 weken test enanthaat gedaan en beviel me goed
zal nu en dan ook posten wat ik zo al eet
zit op ongeveer 4000 calorien
maar zal in loop van weken wel neerzetten met voedingswaarden
ga waarschijnlijk 12 weken test doen en 10 weken deca
nakuur 2 weken na me laatste prik arofixen met 20 mg nolva (40 gram nolva) en na twee weken haal ik die nolva weg denk ik en zit ik op 20mg nolva met aromasin (arofixen)
heb vandaag me 4e prik gezet , deel dit per week over 2 keer
maandag 250 mg test en 200 mg deca en donderdag herhaal ik dit
de reden dat ik nu hier pas na 2 weken schrijf is omdat ik op bodyresource zat maar vin het flink tegen vallen daar, misschien dat ik hier wel leuke reactie`s en of tips/vragen krijg
see you soon
test omnadren 250 , 500 mg en deca 400 mg
ben van 124 kilo naar 128 kilo gegaan en vandaag begin de eerste al met je heb een bolle kop, dus dat gaat goed :-)
wil een beetje logje bij houden om alles bij te houden en ook andere te laten lezen
dit is mijn 2e kuur heb vorig jaar 10 weken test enanthaat gedaan en beviel me goed
zal nu en dan ook posten wat ik zo al eet
zit op ongeveer 4000 calorien
maar zal in loop van weken wel neerzetten met voedingswaarden
ga waarschijnlijk 12 weken test doen en 10 weken deca
nakuur 2 weken na me laatste prik arofixen met 20 mg nolva (40 gram nolva) en na twee weken haal ik die nolva weg denk ik en zit ik op 20mg nolva met aromasin (arofixen)
heb vandaag me 4e prik gezet , deel dit per week over 2 keer
maandag 250 mg test en 200 mg deca en donderdag herhaal ik dit
de reden dat ik nu hier pas na 2 weken schrijf is omdat ik op bodyresource zat maar vin het flink tegen vallen daar, misschien dat ik hier wel leuke reactie`s en of tips/vragen krijg
see you soon