XXL Nutrition

pool opgepakt voor dood helmondse

arnoldfan

Monstrous Giant
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
De politie heeft in Polen een man opgepakt die wordt verdacht van betrokkenheid bij de dood van een vrouw uit Helmond. Die werd op 11 mei in haar huis gevonden.
(Novum) - De Poolse politie heeft dinsdag in Polen een man opgepakt die wordt verdacht van betrokkenheid bij de dood van een 47-jarige vrouw uit Helmond. De Brabantse werd op 11 mei dood in haar huis aan de Volderhof gevonden. De politie ging direct al uit van een misdrijf.

Justitie probeert de Pool zo snel mogelijk naar Nederland te krijgen.

Grenzen volledig los ofniet ? :cool:

dit worden weer een "alle polen zijn slecht" posts

Hoop dat ie wel in Polen de gevangenis in moet en niet hier, wereld van verschil :o

Voorlopig heb ik niks te zeiken over polenarenezen. Maar ik snap wel dat de criminaliteit van polenarenezen wel stijgt naarmate er meer hier heen komen.

de polen zorgen er wel voor dat er hier minder werk is omdat hun voor een prikje werken;)

nou meeste komen terecht in vacatures waar geen nederlanders voor te porren zijn dus dat ze onze banen inpikken is iets tekort door de bocht.

onze muur was toch maar goedkoop bepleisterd thuis, prima werkkrachten, die polen.

Over een paar horen we niks meer over de marokanen en turken, Maar dan zien we de polen volop in het nieuws.

dit worden weer een "alle polen zijn slecht" posts

M'n schoonvader werd toevallig vorige week nog bijna omver gereden door een dronken Pool achter het stuur. (hij moest de weg afzetten voor een gala)

Ze zullen niet allemaal verkeerd zijn, maar iets als bovenstaande gebeurt bij Polen behoorlijk vaak. Hier in de buurt zitten veel Polen, en als je ziet wat zij in de winkelwagen hebben als ze gaan winkel... bijna alleen maar drank.

de polen zorgen er wel voor dat er hier minder werk is omdat hun voor een prikje werken;)

dit kan toch makkelijk voorkomen worden door de minimum lonen te verhogen?

Ook eens met shutterspeed dat polen de rotte baantjes pakken, maar daar hoeven wij ons niet schuldig over te voelen want die polen doen het maar al te graag en vinden het (nu nog) wereld-lonen. Ook met de vergrijzing straks vallen er heel veel vacatures open, ben benieuwd :)

M'n schoonvader werd toevallig vorige week nog bijna omver gereden door een dronken Pool achter het stuur. (hij moest de weg afzetten voor een gala)

Ze zullen niet allemaal verkeerd zijn, maar iets als bovenstaande gebeurt bij Polen behoorlijk vaak. Hier in de buurt zitten veel Polen, en als je ziet wat zij in de winkelwagen hebben als ze gaan winkel... bijna alleen maar drank.

alcohol verbieden, vergif, zelfde behandeling als harddrugs

nou meeste komen terecht in vacatures waar geen nederlanders voor te porren zijn dus dat ze onze banen inpikken is iets tekort door de bocht.
+1
Nu de landsgrenzen er niet meer zijn of zouden mogen zijn en we leven in het verenigd Europa kan je meer en meer allochtonen gaan verwachten . Misschien maar goed ook als je bedenkt dat er hier geen hond meer is die nog echt zwaar handenwerk wil doen . Ik denk aan schrijnwerkers , loodgieters , tegelleggers , dakwerkers , bouwvakkers ... Je moet er nog maar 'ns eentje vastkrijgen vandaag de dag als je hier en daar een lek hebt in huis . Duurt eeuwen voor ze tijd hebben omdat er te weinig zijn .
Ik vind dit een goeie evolutie .

Ze mogen van mij allemaal opkkeren, het lijkt wel een ****ing opvangtehuis, laat ze lekker allemaal dood gaan in hun eigen land.

als je zegt dat een pool je baantje inpikt ben je een luie fl**ker.

Terug
Naar boven