AndroidHealthClinic

posing

Side chest (I love it) doe ik wel veel voor m'n spiegel :D

• Topic Starter Topic Starter
oke thx:D

als je zegmaar echt 20 minuten goed doorspant is het ook goed voor hardheid iemand ervaring mee?

3 uur per dag. Als ik wakker word 1 uurtje, na het trainen een uur in de kleedkamer en voor ik ga slapen nog een uurtje! :hedbang:

Enkele keren per dag side chest, back double bicep en (front double bicep) of hoe die ook heet :)

Poseren doe je voor jezelf zo vaak je wilt. Poseren + posingroutine maken en instuderen voor je wedstrijd moet je frequent doen; geef zelf 1x per week les en laat ze thuis of in de aerobiczaal als die vrij is regelmatig oefenen. Het is heel inspannend en je spieren worden er inderdaad hard van en je bent gesloopt na een uur. Poseren en jezelf presenteren is een kunst, als je dat niet van nature hebt moet je het leren. Heel belangrijk op een wedstrijd.

ik probeer het ook steeds vaker te doen, als ik een pic van mezelf wil schieten zonder spiegel, sta ik zo krom en onsymmetrisch als maar zijn kan terwijl ik in de spiegel mezelf goed corrigeer. Door veel te poseren wordt het corrigeren eigen en hoop ik zonder spiegel symmetrischer te staan.

Heeft iemand een site/link waarop beetje dingen worden uitgelegd over poseren?

Terug
Naar boven