MuscleMeat

positie arm bij bicep inject

Beaster

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m95
Massa
105kg
Vetpercentage
12%
Hoe houden jullie je arm precies als je je bicep injecteert (slin)
Vind spotinjections niet heel duidelijk, t is een spier je naar mijn mening onbewust snel aanspant

ik houd mijn arm gebogen, hand naar boven. Dus eigenlijk ongeveer met een hoek van 90 graden.
Zo staat je bicep bol maar toch niet flexed. Ik injecteer langs de binnenkant van mijn bicep. Schuin naar beneden.

Maakt niet veel uit je zult het wel zien.

ik houd mijn arm gebogen, hand naar boven. Dus eigenlijk ongeveer met een hoek van 90 graden.
Zo staat je bicep bol maar toch niet flexed. Ik injecteer langs de binnenkant van mijn bicep. Schuin naar beneden.

Maakt niet veel uit je zult het wel zien.

Zo doe ik het ook. Toen ik de 1e keer m'n arm gestrekt hield vond ik de plek veel moeilijker om te kiezen, dus dan maar gebogen. Wel idd opletten dat je niet per ongeluk flext, lijkt me niet lekker.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt mannen, net gezet.

Vind t wel een vreemde ervaring. In tegenstelling tot in mn bil voel je hier duidelijk dat je echt wat in je
Spier spuit (0 pijn overigens)

Heb methode van backloaden gedaan, maar vind t dan wel heel moeilijk om te aspireren.
Als je plunjer er weer inschuift na t loaden heb je wat lucht bovenin,
Je plunjer steekt dan zover uit dat ik tijdens t aspireren geen luchtbelletjes zag, maar de luchtbel bovenin
Wel groter werd... Is dit lucht die van boven de plunjer wordt getrokken?

---------- Toegevoegd om 14:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:15 ----------

Oke nu dus wel wat pip... Vooral bij aanspannen. Denk door de prop?

Ik heb nu 1x in beide biceps gezet met slinspuitje en best wat napijn, misschien virgin muscle maar als volgende keer nog zo is mwah dan word dat niet m'n favo spot.

Hmm het begint inderdaad flink pijn te doen. Hopelijk alleen in t begin alleen want trainen wordt wel lastig zo

Pff bijna niet uit te houden nu. Lijkt wel of mn bicep heb afgescheurd ofzo
Hoop dat t een combi is van virgin muscle + prop, verder geen zwellingen of rood

MikieB hoe ging dat bij jou?

Pff bijna niet uit te houden nu. Lijkt wel of mn bicep heb afgescheurd ofzo
Hoop dat t een combi is van virgin muscle + prop, verder geen zwellingen of rood

MikieB hoe ging dat bij jou?

Ik heb alleen Ace gezet in m'n biceps en ik had 0.0 last van PIP. Direct na de inject even een stijf gevoel en wat minder prettig om erop te liggen in bed maar dat was de volgende ochtend helemaal over. Mss dat het idd aan je Prop ligt, kan bij meer mensen pijn doen geloof ik. Ook prop deed bij mij alleen tijdens het injecteren even iets van pijn, na de tijd ook geen last van. I'm a lucky guy

Beetje off topic maar je begrijpt dat je insuline in je buik vet kun pinnen voor hetzelfde resultaat?

De slin in mn beginpost verwijst naar een slinspuitje idd
De stof is test p

Terug
Naar boven