Sport2000
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 29
is dit grappigSR1985 zei:

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is dit grappigSR1985 zei:

ja hoe zit datCentaur zei:Zullen we kijken hoe zijn blokje eruit ziet als er 33 punten af gaan?
Edit: Cool, een grijs blokje.![]()
hoeveel karma gaat er bij iemand af? is dat een percentage van je eigen totale karma
het karma is op kadertje zei:Je hebt de afgelopen 24 uur te veel Karma gegeven, probeer het later nog eens.
krijg ik karma als ik hem negatieve geef?benchMarc zei:Heb net al wat mensen op zitten stoken om em negatief karma te geven. Ik wil gvd een rood blokje zien![]()
om het te compenseren zeg maar?
Niet op mij zo te zienZelda zei:

Aye, uiteraerd!Sport2000 zei:krijg ik karma als ik hem negatieve geef?om het te compenseren zeg maar?
![]()
Sport2000 zei:ja hoe zit dathoeveel karma gaat er bij iemand af? is dat een percentage van je eigen totale karma
![]()
EricR zei:

Heb ik ook even voor je gedaan.benchMarc zei:Heb net al wat mensen op zitten stoken om em negatief karma te geven. Ik wil gvd een rood blokje zien![]()

MrJ zei:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]MrJ zei:
AstuMightyDuck zei:Zo dan bench, kom maar op met die karma
"HIER! dat zal je leren geef je altijd zomaar nega karma? je slaat zeker ook kinderen"
-16![]()

Nou en, het is mijn topic nietCentaur zei:We gaan er geen karmah**r topic van maken he? Zou zonde zijn als hij op slot moet.![]()
Sowieso vind ik "ik heb xxxxposts" topics spam, en ze zouden gewoon in 1 topic moeten worden samengevat, of op Flames en vetes ofzo.word aan gewerktbenchMarc zei: