Fitness Seller

Post je specs

Desktop: (pc is 4/5 jaar oud)

Intel E8400 @3.00GHz
2GB ramgeheugen
nvidia geforce 9600
320gb hardeschijf

Laptop:
AMD A8 4500 1.9GHz quad core
6gb ramgeheugen
Radeon HD7640 1gb
500gb hardeschijf

Nee gewoon waarom je al die pc's hebt. Ik ben aardig lui en die wikipedia pagina zag er vrij lang uit. Maar is het dan zo dat je je pc's beschikbaar stelt zodat ze gebruikt kunnen worden om bepaalde dingen uit te rekenen ofzo?

Gewoon simpel.

Intel core i5
6GB geheugen
128GB SSD
1TB HDD
250GB HDD
Nvidia GeForce GTX 660TI

Voor de rest gaming troepjes (toetsenbord, muis plus mat, headset)

het draait voor mij prima :)

5 desktops: p3-500mhz -> i7
4 laptops/netbooks: p2 ??? -> i5
2 servers waarvan ik er 1 nog moet repareren

Post je specs.

Intel core i5

8GB geheugen

750 GB HDD

Nvidia GeForce GTX 660TI

Desktop 1
AMD fx6100 @ 6x4.1 gHz
Asrock 970 extreme 3
16gb ddr3 1866 ram
128gb ssd hd
4tb vaste schijven
Asus radion 7950, 2gb @ 1050mHz
dell U2713HM, 2560x1440 FTW!!!

Desktop 2
AMD X4 945 @ 4x 3.8 gHz
Asrock 870 extreme 3
8gb ddr 1300 ram
64gb ssd hd
1,5 tb vaste schijven
asus radion 6450, 1gb

Heb alleen een laptop:

CPU: I7-2630QM 2.0GHz
Memory: 8gb
HDD: 2 × 500gb
Videokaart: Nvidia Geforce GTX 560m 3gb

Nee gewoon waarom je al die pc's hebt. Ik ben aardig lui en die wikipedia pagina zag er vrij lang uit. Maar is het dan zo dat je je pc's beschikbaar stelt zodat ze gebruikt kunnen worden om bepaalde dingen uit te rekenen ofzo?
Worden inderdaad gebruikt om de berekeningen uit te voeren om de ruimtelijke structuur van gevouwen eiwitten te berekenen. Ten grondslag van vele ziekten ligt het misvouwen van eiwitten.

Ik had nog getracht dit te doen voor enkele specifieke peptides m.b.t. diabetes (specifiek hIAPP) voor m'n afstudeerproject, maar zou te moeilijk worden.

Oo sorry ik lees het net en lees er gewoon overheen (je vraag):o

Worden inderdaad gebruikt om de berekeningen uit te voeren om de ruimtelijke structuur van gevouwen eiwitten te berekenen. Ten grondslag van vele ziekten ligt het misvouwen van eiwitten.
Dank U :cool:
kon het niet beter zeggen (typen) om dat er geen speld tussen te krijgen is :)

• Topic Starter Topic Starter
GetXXL/XtremeBB zou je mij even een PM kunnen sturen hoe je je PC daarvoor beschikbaar stelt?
Heb dit ding vaak draaien voor niks.

GetXXL, zou je mij even een PM kunnen sturen hoe je je PC daarvoor beschikbaar stelt?
Heb dit ding vaak draaien voor niks.
Ik doe het zelf niet meer, maar destijds had je een client van Berkeley genaamd BOINC waarmee je je kon aanmelden voor diverse distributed computing projecten, waaronder F@H. Vanuit daar wijst het zichzelf.

Ik doe het zelf niet meer, maar destijds had je een client van Berkeley genaamd BOINC waarmee je je kon aanmelden voor diverse distributed computing projecten, waaronder F@H. Vanuit daar wijst het zichzelf.
Dat,
Plus PM send :)

Yep, ik gebruik zelf een beowulf cluster voor rainbow tables en cryptografische berekeningen te achterhalen.

Oo sorry ik lees het net en lees er gewoon overheen (je vraag):o

Dank U :cool:
kon het niet beter zeggen (typen) om dat er geen speld tussen te krijgen is :)

En daar heb je speciaal al die pc's voor aangeschaft? En dan kun je zien of het nut heeft gehad ofzo?

Mensen die wat om specs geven :o

Corsair AX1200i.
i7 2600K. (ook nog een i7 3750k liggen , einde F@H hobby.
Asus Sabertooth (p67). (z77 board nog liggen :o )
2x GTX680. (kan er nog wel 1x missen[verkopen]) einde F@H hobby.
16gig Corsair (Vengeance). (nog meer liggen) einde F@H hobby.
3x SSD Kingston 2x 120gig 1x 480 gig HyperX.

En ik zie eigenlijk nog veel meer hardware wat ik eigenlijk zou moeten verkopen,
maar ik blijf een luie donder.........

EDIT o ja en laptop(s) heb ik ook, stuk of 3...
ook i7's (mobiel)...
Gewoon verzenden mag ook :D

doet jouw pc het al weer? en zo ja wat was er nou aan het handje?
Gewoon nieuw systeempje in elkaar gezet. Paar tweedehands onderdeeltjes met een oude voeding en een nieuwe GPU.

Asus P5b premium met een e5200 2.5 ghz dualcore CPU, 4 gb DDR2 RAM en een 650 GTX :o

Maar ach, beter dan niets.

Terug
Naar boven