- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik las als eerste pecs
Dacht al, wtf moet dat in dit subfora
Worden inderdaad gebruikt om de berekeningen uit te voeren om de ruimtelijke structuur van gevouwen eiwitten te berekenen. Ten grondslag van vele ziekten ligt het misvouwen van eiwitten.Nee gewoon waarom je al die pc's hebt. Ik ben aardig lui en die wikipedia pagina zag er vrij lang uit. Maar is het dan zo dat je je pc's beschikbaar stelt zodat ze gebruikt kunnen worden om bepaalde dingen uit te rekenen ofzo?
Oo sorry ik lees het net en lees er gewoon overheen (je vraag)Nee gewoon waarom je al die pc's hebt. Ik ben aardig lui en die wikipedia pagina zag er vrij lang uit. Maar is het dan zo dat je je pc's beschikbaar stelt zodat ze gebruikt kunnen worden om bepaalde dingen uit te rekenen ofzo?

Dank UWorden inderdaad gebruikt om de berekeningen uit te voeren om de ruimtelijke structuur van gevouwen eiwitten te berekenen. Ten grondslag van vele ziekten ligt het misvouwen van eiwitten.

Ik doe het zelf niet meer, maar destijds had je een client van Berkeley genaamd BOINC waarmee je je kon aanmelden voor diverse distributed computing projecten, waaronder F@H. Vanuit daar wijst het zichzelf.GetXXL, zou je mij even een PM kunnen sturen hoe je je PC daarvoor beschikbaar stelt?
Heb dit ding vaak draaien voor niks.
Dat,Ik doe het zelf niet meer, maar destijds had je een client van Berkeley genaamd BOINC waarmee je je kon aanmelden voor diverse distributed computing projecten, waaronder F@H. Vanuit daar wijst het zichzelf.

Yep, ik gebruik zelf een beowulf cluster voor rainbow tables en cryptografische berekeningen te achterhalen.Nee gewoon waarom je al die pc's hebt. Ik ben aardig lui en die wikipedia pagina zag er vrij lang uit. Maar is het dan zo dat je je pc's beschikbaar stelt zodat ze gebruikt kunnen worden om bepaalde dingen uit te rekenen ofzo?
Oo sorry ik lees het net en lees er gewoon overheen (je vraag)
Dank U
kon het niet beter zeggen (typen) om dat er geen speld tussen te krijgen is![]()
Mensen die kuren en nog steeds de stats van een 12 jarig schoolmeisje hebben.

Gewoon verzenden mag ookCorsair AX1200i.
i7 2600K. (ook nog een i7 3750k liggen , einde F@H hobby.
Asus Sabertooth (p67). (z77 board nog liggen)
2x GTX680. (kan er nog wel 1x missen[verkopen]) einde F@H hobby.
16gig Corsair (Vengeance). (nog meer liggen) einde F@H hobby.
3x SSD Kingston 2x 120gig 1x 480 gig HyperX.
En ik zie eigenlijk nog veel meer hardware wat ik eigenlijk zou moeten verkopen,
maar ik blijf een luie donder.........
EDIT o ja en laptop(s) heb ik ook, stuk of 3...
ook i7's (mobiel)...

Gewoon nieuw systeempje in elkaar gezet. Paar tweedehands onderdeeltjes met een oude voeding en een nieuwe GPU.doet jouw pc het al weer? en zo ja wat was er nou aan het handje?