MuscleMeat

Post jullie metal-shirts

calcification

Freaky Bodybuilder
Waardering
216
Aangezien hier toch wel wat metal-liefhebbers zitten op dit forum, misschien leuk om eens in de kleerkast te kijken en te vermelden welke shirts je nog liggen hebt of pas hebt aangeschaft.
Als opener van zo'n topic zou ik normaal fier met mn lijstje naar buiten moeten komen maar het zal moeilijk zijn omdat ik vroeger eens alles heb verkocht en sindsdien niets meer heb, maar wil eigelijk niets zeggen.
Af en toe zoek ik wel nog s op ebay want ik zou me wel nog gerust eens één of meerdere coole shirts willen aanschaffen.

Waarnaar ik op zoek ben:
- originele Atrocity shirt (Hallucinations) & (Todessehnsucht)
- oude Pestilence shirt (model ben ik nog aan het uitzoeken)
in elk geval niet deze (zie foto onder)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

lang geleden kocht ik ze altijd bij de large of een of ander duister winkeltje of optreden

Heb er een aantal van Metallica maar draag ze nooit.

die shirts van korn en type o negative vond ik altijd de bom

Heb er ook nog eentje van Rammstein en Slipknot maar draag ik ook nooit :D

Heb een jaar of 2-3 terug die shirts gekocht toen ik nog naar die herrie luisterde :D

bsi_hate40.gif

en nog een tshirt van wacken 2006 \m/ zal later wel es een foto pakken

• Topic Starter Topic Starter
na wat opzoekingswerk ...

mensen die metallica t-shirts dragen zijn een volk opzich, altijd uber ecto's met lang sT haar... -_-

:roflol: als je daar in loopt

haha ik was van plan om een harnas plaatje te posten maar beetje lame

Ik heb eigenlijk nooit metal shirts aan. Het nog wel een shirtje van hatebreed liggen waar ik wel eens in train. Een trui van in flames die ik wel eens aan heb als ik thuis ben omdat hij relaxed zit. Verder niets, metal zit in je hart en niet in je looks :)

Heb nog 1 van Slayer...uit 1989 ...de rest zijn allemaal versleten & dood.

metal zit in je hart en niet in je looks

Grotendeels waar, maar zo 1 of 2 coole shirts (vind voornamelijk de print belangrijk) van bands die je echt graag hoort mag er wel bij.
Als ik festival of concert bijwoon, draag ik liever zo'n shirt dan een groen gestreepte Esprit.

Ik heb heleboel t-shirts in de kast hangen, maar draag ze nooit meer. Behalve op festivals/concerten maar dat is ook niet al te vaak meer.
Me fear factory en slipknot hempjes draag ik nog wel is met trainen.

Ik heb heleboel t-shirts in de kast hangen, maar draag ze nooit meer. Behalve op festivals/concerten maar dat is ook niet al te vaak meer.
Me fear factory en slipknot hempjes draag ik nog wel is met trainen.

Toevallig niets van Atrocity en/of Pestilence liggen dat weg mag?

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven