Fitness Seller

Post jullie metal-shirts

Metillica zuigt al een flinke tijd... And justice for all...kon er nog net in.
Wat ze daarna gemaakt hebben :kots:

volledig mee eens, hun 4 eerste platen waren top en baanbrekend en de rest leek meer op zware, ouwe zeemansliederen met een streepje gitaar :D

on-topic :

ja, ik heb een hele tijd de gewoonte gehad om van elk concert een t-shirt te kopen... nu koop ik er enkel nog ééntje als er een echt mooie print opstaat, is ook zo duur geworden de laatste jaren...
er zijn er ondertussen wel een paar bij die tot op de draad versleten zijn en ook een pak die mijn moeder eens in een kwaaie bui in de vuilbak gekieperd heeft :treuren:
een paar namen: Judas Priest, Annihilator, Metallica, Pantera, Skid Row, The Almighty, Megadeth, Guns N' Roses, Corrosion Of Conformity, Suicidal Tendencies, Marilyn Manson, Aerosmith, Metal Church, Slayer, enz... de rest schiet me nu niet direct meer te binnen.
ik hou nog van andere muziek ook, dus het zijn niet allemaal metalshirts in m'n kleerkast :D
volgende maand ga ik trouwens nog eens naar Motley Crue en Megadeth gaan kijken.

Ik luister meer naar machine head, korn, killswitch engage en sepultura, dat soort shit :thumbup:

dan is het goed ;)

vraagje: ik zou wat willen downloaden van machine head
buiten het nummer 'davidian' ken ik er niks van...
kan iemand me zeggen wat ongeveer hun beste album is (of beste nummers, om het even) ?

dan is het goed ;)

vraagje: ik zou wat willen downloaden van machine head
buiten het nummer 'davidian' ken ik er niks van...
kan iemand me zeggen wat ongeveer hun beste album is (of beste nummers, om het even) ?

hun cd 'burn my eyes' vind ik wel the bomb

metal zit in je hart en niet in je looks :)

Amen to that! Vind ik ook. Ik draag nooit metalkledij, omdat ik me daar niet goed in voel. Is gewoon ik niet. Enkel als ik optreedt dan draag ik mss een deathmetal.be tanktop, of een shirt van aborted ofzo omdat ik die nog mooi vind, maar dagdagelijks nooit.

Het is de muziek dat telt en niet de looks, die worden er gewoon mee geassocieerd.

• Topic Starter Topic Starter
Amen to that! Vind ik ook. Ik draag nooit metalkledij, omdat ik me daar niet goed in voel. Is gewoon ik niet. Enkel als ik optreedt dan draag ik mss een deathmetal.be tanktop, of een shirt van aborted ofzo omdat ik die nog mooi vind, maar dagdagelijks nooit.

Ok, en zoals jij dan bv een shirt van Aborted mooi vind en enkel op een optreden of festival draagt, zoek ik een shirt met mooie print wellicht ook voor op zulke momenten te dragen.
Thuis of in mn vrije tijd draag ik wel wat anders.

Ik heb zelf ook twee t-shirts maar draag ze eigenlijk ook nauwelijks. In het dagelijks leven hoogstens een avond als ik niets te doen heb en gewoon thuis ben. Of soms naar een concert , maar ook lang niet altijd. Ik hou gewoon erg veel van Metal als muziek, maar om mij ook als 'metal' te kleden, nee dat is gewoon niet echt hoe ik ben.

Het laatste t-shirt dat ik heb gekocht is er een van Heaven Shall burn, was gewoon wel een mooi shirt.

@sanca en bartman : thanx voor de tip ;)

Af en toe draag ik wel eens een metal t-shirt, ik heb er ook maar 3: 1 van Ayreon, 1 van Dream Theater en mn favoriet is 1 van Opeth.

Foto's zijn altijd welkom é.

Persoonlijk vind ik deze nog iets hebben qua print.
Band: Theudho (Belgian)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoe denken jullie over dit shirt ?
Qua print vind ik deze cool , misschien alleen het logo dat iets te groot uitvalt.
Wel een super band :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat erop het plaatje staat is echt vaag, wat stelt het voor ?
DEATH is wel mooi ontworpen maar ik vind het een te typische naam ( zet naar de buiten wereld weer het stereotype neer van Metal gaat alleen maar over dood en verderf ) en ik vind het te groot geschreven.

Maar verder is het een mooi shirt hoor :)

Wat erop het plaatje staat is echt vaag, wat stelt het voor ?
DEATH is wel mooi ontworpen maar ik vind het een te typische naam ( zet naar de buiten wereld weer het stereotype neer van Metal gaat alleen maar over dood en verderf ) en ik vind het te groot geschreven.

Maar verder is het een mooi shirt hoor :)

Print komt van hun cd 'Sound Of Perseverance', wat het precies mag voorstellen is me ook een raadsel.
Zelf ga ik ook meer naar die mening van te groot logo, jammer eigelijk anders ging ik er wel voor.

AR008_Torso.jpg

:rocker:

Ik zit zeker boven de 50 metalshirts en sweaters, jullie poesjes zijn gewoon te schijt om geassioseerd te worden met tiener alto kindjes :D :D :D broeken en jassen met metal brands vind ik ook wel te ver gaan, maar de meeste shirts hebben ook gewoon een mooie en strakke print.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven