XXL Nutrition

Posthoer van het jaar verkiezing

Alleen congrats aan T, de grootste posters zijn slechts dienaren van zijn bedrijf dat een steeds grote omvang krijgt en aantrekkelijker wordt voor sponsering en adverteerders. ;)

Normaal zou ik als draaksteker hem als zakkenvuller bestempelen. Maar bij deze, feli met de toenemende omvang van deze community. :clap: en dit nog wel in de gare hanenkok.

mooi man ik sta er niet op bij lange na niet goed bezig jongens maar waar staat dus eigenlijk sanca want die post wat de laatste tijd

hoe zijn die statistieken bepaald?

beetje vreemd dat ik er niet eens op voor kom met ruim 2 duizend postjes van de afgelopen 6~7 weken...........
:D

:orly:

PostsTotaal aantal posts: 6.374 (19,14 posts per dag)
Vind alle posts van sanca
Zoek alle onderwerpen die gestart zijn door sanca

Heb ik ook nog wat gewonnen eigenlijk?

Ik maak toch ook veel zinnige posts dacht ik zo.:D

Beter een troffee voor meeste deelnames aan felle meningsdiscussies Testo. ;)

elke post die hier geplaatst word is toch zinnig zelfs als er alleen maar dit :roflol: :roflol: staat hahahaha.

Dit is volgens mij de verkiezing van verleden jaar. Bij die van dit jaar is het een nek-aan-nek-race tussen Sanca & SHUTTERSPEED....

38e plek.

Allemaal leuk en aardig, maar met meest zinvolle posts had ik het met een straatlengte gewonnen natuurlijk.

gewoon zo door gaan sanca dan win je wel

heheh 2006 was mijn topjaar van het posten, nu is het al heel wat minder :P

Alleen congrats aan T, de grootste posters zijn slechts dienaren van zijn bedrijf dat een steeds grote omvang krijgt en aantrekkelijker wordt voor sponsering en adverteerders. ;)

Zonder leden zou der weinig te sponseren en te adverteren zijn:o

Ik de 27ste plaats?

Wtf, heb ik een sociaal leven gekregen ofzo? :(

sanca is een, misschien wel DE spamslet

Terug
Naar boven