MuscleMeat

Posthoer van het jaar verkiezing

,
Colossal Veteran
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
,

Geslacht: M Leeftijd: 37
Karma Power: 49
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Online!

zo moeilijk was het niet; 1400 postjes binnen 48 uur!!
:D

klusmier ben je nou nog altijd aan het spammen :D

ik snap echt niet hoe jullie dat doen met die posthoeveelheid per dag

je bent niet eerlijk klusmier
het is geen batlle als ik offline ben :sad:

sanca, als je die voorsprong wilt inhalen van 6500 postjes...............dan zul je bij 2 postjes per minuut ruim 54 uur achtereen moeten doorposten!!

en langer dan 2 dagen ben ik nooit offline!
:p

dat is niet helemaal waar, teminste niet achtereen..........ik heb getraind, boodschappen gedaan, mijn vrouw opgehaald, enz.
:rolleyes:

maar die 1400 postjes binnen 48 uur wil ik jou nog eens zien verbeteren!

zondag ben ik de hele dag weg, en maandagavond ben ik pas weer online; dus doe je best kerel!

dat is niet helemaal waar, teminste niet achtereen..........ik heb getraind, boodschappen gedaan, mijn vrouw opgehaald, enz.
:rolleyes:

maar die 1400 postjes binnen 48 uur wil ik jou nog eens zien verbeteren!

zondag ben ik de hele dag weg, en maandagavond ben ik pas weer online; dus doe je best kerel!

het is niet direct mijn ambitie, maar wie weet, ooit...

Terug
Naar boven