MuscleMeat

Posthoer van het jaar verkiezing

11e... not bad at all :D

zullen we de gare hanenhok posts niet meer mee tellen? :D

mijn posts per dag kloppen toch niet man :sad:

GEMIDDELDE!!!

die van mij kloppen ook niet met mijn huidige postquota: soms haal ik maar 30~50 postjes per dag, maar meestal prober ik de 70~100 te halen met soms wat uitschieters naar 150~250 postjes per dag! ( topwas de 1400 postjes binnen 48 uur natuurlijk!!)
:eek::D

na t weekend nog ff mijn best doen voor een beter plek op de post ranglijst........

GEMIDDELDE!!!

die van mij kloppen ook niet met mijn huidige postquota: soms haal ik maar 30~50 postjes per dag, maar meestal prober ik de 70~100 te halen met soms wat uitschieters naar 150~250 postjes per dag! ( topwas de 1400 postjes binnen 48 uur natuurlijk!!)

wat 1400 in 48 uur durf het bijna niet te vragen maar heb je geen sociaal leven of is dat dbb:D
ik ben 4 weken in de ziektewet geweest en had ik er nog geen duizend .

GEMIDDELDE!!!

ik ben geregistreerd in mei maar pas actief sinds oktober, en tegoei opgang sinds februari ;)

wat 1400 in 48 uur durf het bijna niet te vragen maar heb je geen sociaal leven of is dat dbb:D
ik ben 4 weken in de ziektewet geweest en had ik er nog geen duizend .

:roflol:

ik had in augustus 1000 postjes :o

ik zit al op 200 postjes bijna, na 4 maanden :cool:

:D, en nee, ik durf me niet met sanca, shutterspeed en klusmier te vergelijken:eek:

ik zit al op 200 postjes bijna, na 4 maanden :cool:

:D, en nee, ik durf me niet met sanca, shutterspeed en klusmier te vergelijken:eek:

nee inderdaad dat is zo'n beetje hetzelfde als een appel met rotte peren te vergelijken :D

edit: ooh euh rotte peren ik bedoel toffe peren :rolleyes:

niet in het gare hanenhok :angstig:

Terug
Naar boven