- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zullen we de gare hanenhok posts niet meer mee tellen?![]()

zal denk ik dan zo elke maand gaan tussen sanca en klus en af en toe komt shutterspeed om het hoekje gepiept dan.

zullen we de gare hanenhok posts niet meer mee tellen?![]()

shutter heeft al meer dan 32 postjes per dag gemiddeld, sanca iets van 22~23, en ik heb er maar 20 en een half per dag gemiddeld ( maar dat gaat hard omhoog van ons drietal!)
![]()

GEMIDDELDE!!!
die van mij kloppen ook niet met mijn huidige postquota: soms haal ik maar 30~50 postjes per dag, maar meestal prober ik de 70~100 te halen met soms wat uitschieters naar 150~250 postjes per dag! ( topwas de 1400 postjes binnen 48 uur natuurlijk!!)
![]()

GEMIDDELDE!!!
die van mij kloppen ook niet met mijn huidige postquota: soms haal ik maar 30~50 postjes per dag, maar meestal prober ik de 70~100 te halen met soms wat uitschieters naar 150~250 postjes per dag! ( topwas de 1400 postjes binnen 48 uur natuurlijk!!)
![]()

wat 1400 in 48 uur durf het bijna niet te vragen maar heb je geen sociaal leven of is dat dbb
ik ben 4 weken in de ziektewet geweest en had ik er nog geen duizend .

juni 2006
ik zit al op 200 postjes bijna, na 4 maanden![]()
, en nee, ik durf me niet met sanca, shutterspeed en klusmier te vergelijken
![]()

ik zit al op 200 postjes bijna, na 4 maanden![]()
, en nee, ik durf me niet met sanca, shutterspeed en klusmier te vergelijken
![]()

nee inderdaad dat is zo'n beetje hetzelfde als een appel met rotte peren te vergelijken
edit: ooh euh rotte peren ik bedoel toffe peren![]()

pas goed op hé, er bestaat ook zoiets als negatieve karma![]()
![]()