AndroidHealthClinic

Potverdomme Gorefest, waar is de tijd ?

remember ERASE?
those were the days

:rocknana:

by the way...

mooi balkje wat je daar hebt :p

my prescious :D

Dit is geeneens muziek meer man.

in m'n puberteit luisterde ik haast niets anders!
toch lekkere muziek man

mijn vader was een biker, als kind hoorde we niets anders dan megadeath, morbid angel, slayer en manowar :roflol:

n is hij kaal en treinconducteur en houdt hij van whitney houston, tijden veranderen ...

mijn vader was een biker, als kind hoorde we niets anders dan megadeath, morbid angel, slayer en manowar :roflol:

n is hij kaal en treinconducteur en houdt hij van whitney houston, tijden veranderen ...

slayer :thumbs:
bij mij is het al een aantal jaar ingeruild voor gangstarap en het laatstse jaar ook wel rnb (vriendin) :D
ik luister toch regelmatig nog ns graag naar goeie metal maar dan iets minder hard tegenwoordig
mn broertje kwam in de week aanzetten met oud cdtje van channel zero en deviate.... lekkere trainingsmuziek

calc. gaade naar GMM dit jaar?

nee, ik snap niet wat hier nou mooi/vet aan is hoor... ik heb het geprobeerd maar dit is toch zuig muziek a la crème?

:thumbs:

en voor degenen die het niet wisten deviate ook! waar is de tijd toch naar toe
iets anders als die belgische k*tbandjes tegenwoordig (ofwel ben ik te lang uit het circuit :rolleyes:)

ik heb destijds hun afscheidsconcert nog meegemaakt in de AB, later nog enkele keren archangel gezien (of andere band, het zijn toch altijd de zelfde leden :roflol:)

beste belgische hardcore band blijft toch do or die. hier met een cover van sepultura

http://www.youtube.com/watch?v=raJAU5kTpOk

ik heb destijds hun afscheidsconcert nog meegemaakt in de AB, later nog enkele keren archangel gezien (of andere band, het zijn toch altijd de zelfde leden :roflol:)

beste belgische hardcore band blijft toch do or die. hier met een cover van sepultura

http://www.youtube.com/watch?v=raJAU5kTpOk

Dude,het is alleen kirby van deviate in arkangel. En er zijn evenveel belgische hardcorebands die de moeite zijn als vroeger zowel als de nederlandse. Leuk fimpje by the way,ik heb nog niet de eer gehad ze te zien sinds ze terug samen zijn.

Gorefest...

Het 1e concert van mijn leven, samen met channel zero. Ik was toen 11 ofzo, mocht backstage en kreeg de handtekeninge van Jan-Chris en kronuiten. Was zooo vet :)

Do Or Die, de beste hc band uit België?
Blijkbaar zeer arrogante kerels en ze krijgen minder en minder respect van het publiek.

Vind de muziek zeker niet slecht hoor.

Dit is voor mij de beste live hardcoreband in belgie www.myspace.com/pushedtoofar Gasten geven zich altijd 100% op en naast het podium,mooi om te zien:)

Hehe pushed too far. Indeed. Not bad
Zanger gaat er volledig voor.

Maat van me zingt daar guestvocals.

Bartmen, van waar zijde gij infeite?

Trouwens Whatever It Takes, zulde ook wel kennen!

Terug
Naar boven