Fitness Seller

Potverdomme Gorefest, waar is de tijd ?

haha dolle boel

Dude,het is alleen kirby van deviate in arkangel. En er zijn evenveel belgische hardcorebands die de moeite zijn als vroeger zowel als de nederlandse. Leuk fimpje by the way,ik heb nog niet de eer gehad ze te zien sinds ze terug samen zijn.

geen idee die kortharige kerel in zijn wit marcelleke en die langharige met zijn sik zie ik toch vaak in die bands ???
nuja ik zit niet echt in "de scene" :)

Mijn god, wat is dit slecht zeg. Dat grunten (?? ) past gewoon niet bij de muziek op deze manier!

slayer :thumbs:
bij mij is het al een aantal jaar ingeruild voor gangstarap en het laatstse jaar ook wel rnb (vriendin) :D
het pad van menig vent zonder ballen:p
outcast is hun andere band van portier en zn broer.

en heel die hardcorescene, zo grappig, 5j terug SXE!!! nu iedereen pint en sig in de hand. Dr is wel nergens zo geen ambi als bij hen. Kzou wel nog in zo'n bandje willen spelen.:)

@ die die er negatieve comment op hebben; buzz off, ik haat ook je RnB/techno. Daar word ik pas zot van, 10 min hetzelfde.

• Topic Starter Topic Starter
zal ik Frank (gitaarist) en Jan Chris (zanger) de groeten van je doen.
ze horen graag goede verhalen van hun fans.;)
ik zie deze jongens toch regelmatig.

Haha :) doe gerust.
Zeg hen maar dat er op bodybuilding forums ook over hen gepraat wordt.
Een shirtje mag er ook wel altijd bij.

het pad van menig vent zonder ballen:p
outcast is hun andere band van portier en zn broer.

en heel die hardcorescene, zo grappig, 5j terug SXE!!! nu iedereen pint en sig in de hand. Dr is wel nergens zo geen ambi als bij hen. Kzou wel nog in zo'n bandje willen spelen.:)

@ die die er negatieve comment op hebben; buzz off, ik haat ook je RnB/techno. Daar word ik pas zot van, 10 min hetzelfde.

:roflol:

by the way, the true spirit never die's ;)

mijn vader was een biker, als kind hoorde we niets anders dan megadeath, morbid angel, slayer en manowar :roflol:

n is hij kaal en treinconducteur en houdt hij van whitney houston, tijden veranderen ...

Wat een verhalen kan die Blackadder toch vertellen he
Kort maar krachtig :D

• Topic Starter Topic Starter
Wat een verhalen kan die Blackadder toch vertellen he
Kort maar krachtig :D

Yup, machtig zijn Blackadder's uitspraken.
Hieronder enkele van de goeie man.

:roflol:

Blijkbaar gaan toch enkele leden, niemand zin in een kleine DBB meet?
Dan kunnen we samen onze agressie eens afreageren in één van de vele moshpits. Onze buffe armen zullen die blackies verpulveren.

Mijn zuster heet Jolijn Trektzofijn en mijn vadertje lief Chester Childmolester.
rock werchter 2007
hmm over de sfeer, na 1 uur hoor e amper nog iemand op de camping.
Kom naar Dour, drugs infuus en lekker vanaf een klif springen

Terug
Naar boven