Fitness Seller

Gevonden Powercage met latpully

DutchGainer

Cool Novice
Waardering
8
Lengte
1m81
Massa
83kg
Vetpercentage
11%
Ik zoek een 2e hands powercage met latpully
Budget is tussen de 600 en 1000 euro

Hoop er snel een te vinden :D

zit je voor dat budget niet al bijna op de nieuwprijs?

Inderdaad voor dat geld heb Je een nieuwe haal die van heavy duty en je zit nog onder de 700

Ik bied die van mij aan voor 550 euro met 50 mm halter en natuurlijk gewichten en extra accesoires zoals grepen ed, bank met leg extensions. Het is een powercage. Ik heb hem al een jaar of 2 maar is nog zo goed als nieuw. Ik heb hem ooit eens een keertje opgebouwd in mijn kamer en daar 2 maanden zo staan gehad, daarna had de huisbazin me eruit geschopt :D en heb ik het hele boeltje weer kunnen afbreken en nu staat het bij mijn ouders opgeborgen....
Dus als geinteresseerd stuur me een pm :)

wel zelf komen halen...

Laatst bewerkt:
En zelf opbouwen :D

Neem eens een kijkje op Henk zijn site voor dat geld koop je al wat leuks.

• Topic Starter Topic Starter
zit je voor dat budget niet al bijna op de nieuwprijs?

Klopt, maar ik hoop een 2e hands barbarian te score.
Sinds dat ik aan het zoeken ben heb ik er 3 gevonden op marktplaats, maar was telkens te laat :(

Achja ik zoek nog tijdje door en anders toch maar een nieuwe aanschaffen

Ik heb hem zojuist al verkocht aan iemand anders die ook erg veel interesse had ... :P

Ik heb hem zojuist al verkocht aan iemand anders die ook erg veel interesse had ... :P

Hé verdomme! :p

Nog steeds opzoek! PB me als je er een te koop hebt staan.

Als iemand weet waar er een te koop staat (met latpully) laat het me weten! Zoek zelf ook, maar heb al door dat als er een goeie op marktplaats oid komt dat je er snel bij moet zijn! :D

Als ie niet langskomt is ie alsnog voor jou ;)

Ik zoek nog steeds! :D

Je moet wel rekening houden met 2-3 weken wachttijd (heb zelf ook besteld maar moet nog even wachten). Maar dat geeft ook aan dat er veel mensen zijn die bestellingen bij hem doen.. Dus topmateriaal voor een eerlijke prijs!

Voor 600 tot 1000 zuigt die uit zn duim vriend van mij had een powertec inclusief bankje gewichten bar alles wilde die er 600 voor geven haha..

Klopt, maar ik hoop een 2e hands barbarian te score.
Sinds dat ik aan het zoeken ben heb ik er 3 gevonden op marktplaats, maar was telkens te laat :(

Achja ik zoek nog tijdje door en anders toch maar een nieuwe aanschaffen

Ja is lastig, ik heb er ook sinds een maand 1 gevonden op marktplaats.
De kooi had ik al van barb, je moet idd elke dag speuren en geluk hebben.

Was je dus net voor :)

Als ik er weer 1 zie, post ik hem hier.

Terug
Naar boven