AndroidHealthClinic

Verkocht Powercage’s/squatracks

Dylank

Novice
Waardering
17
Lengte
1m76
Beste medeleden,

aangezien veel mensen waaronder ik zelf het sporten zo erg misten en het erg lastig is on aan een degelijk rack te komen wil in graag wat voorstellen.

ik werk bij een staalconstuctie bedrijf die normaal werken opmaat maakt. Denk hieraan dat het getekend en geproduceerd wordt wat je maar kan bedenken.NS poortjes tot trappen ect ect.

Ik heb onze tekenaar gevraagd een rack te ontwerpen zoals een Rogue (zie bijlage). Deze wordt nu geproduceerd voor mijzelf maar ik vroeg me af of ik andere hiermee kan “helpen”.

het rack wordt gepoedercoat in het zwart en is dan op te halen in Den Haag. Helaas zijn wij geen massaproductie bedrijf dus zijn ze niet goedkoop €400-€500. Het zijn bouwpakketten dus geen in elkaar gelast zooitje.

Ik hoor graag of er animo is. Ik kan ze binnen 1/2 weken leveren. Gr Dylan

hoogte : 241cm

Bijlagen

• 429C42C3-214A-46ED-985D-6D855636F48D.jpeg
    429C42C3-214A-46ED-985D-6D855636F48D.jpeg
    44,6 KB · Weergaven: 310
Puur uit interesse, heb zelf al een powerrack, maar wat voor kokers ga je gebruiken? Mogelijk interessant om te vermelden zodat mensen in kunnen schatten hoe stevig/zwaar belastbaar t rack is.

• Topic Starter Topic Starter
Goede aanvulling. De kokers zijn 60x60, de pull up bar is verstelbaar ivm plafond en 30mm diameter zoals een olympische bar.

99% van de specificaties en diktes overgenomen.

Wanddikte 3mm

Voorbeeld toegevoegd indien dit een beter beeld geeft.

Het rack moet zeker sterk genoeg zijn om een gemiddelde powerlifter te kunnen houden. 250kg+ moet geen probleem zijn

Bijlagen

• EDA97ACF-F5B1-456F-98A8-C44499C9ED67.jpeg
    EDA97ACF-F5B1-456F-98A8-C44499C9ED67.jpeg
    134,7 KB · Weergaven: 271
Laatst bewerkt:
Ik ben wel in, maar dan voor een half rack + pull-up stang. Zoiets als hieronder bijvoorbeeld.
JNA444ZGNJ_standard.jpg

Beste medeleden,

aangezien veel mensen waaronder ik zelf het sporten zo erg misten en het erg lastig is on aan een degelijk rack te komen wil in graag wat voorstellen.

ik werk bij een staalconstuctie bedrijf die normaal werken opmaat maakt. Denk hieraan dat het getekend en geproduceerd wordt wat je maar kan bedenken.NS poortjes tot trappen ect ect.

Ik heb onze tekenaar gevraagd een rack te ontwerpen zoals een Rogue (zie bijlage). Deze wordt nu geproduceerd voor mijzelf maar ik vroeg me af of ik andere hiermee kan “helpen”.

het rack wordt gepoedercoat in het zwart en is dan op te halen in Den Haag. Helaas zijn wij geen massaproductie bedrijf dus zijn ze niet goedkoop €400-€500. Het zijn bouwpakketten dus geen in elkaar gelast zooitje.

Ik hoor graag of er animo is. Ik kan ze binnen 1/2 weken leveren. Gr Dylan

hoogte : 241cm
Best wel een nette prijs voor de gebruikte koker en wanddikte

Kunnen jullie zoiets ook maken?

• Topic Starter Topic Starter
Kunnen jullie zoiets ook maken?

We kunnen alles maken alleen is het tekenen en opstart productie het duurst. We gaan kijken om in de toekomst meer fitness artikelen te ontwikkelen

Ik ben wel in, maar dan voor een half rack + pull-up stang. Zoiets als hieronder bijvoorbeeld.

helaas hebben we nu eerst dit in productie gezet en gaan we in de toekomst kijken voor meer opties. De eerste 5 zijn binnen en we gaan er morgen een installeren.

29D549D1-A994-4266-907D-E9775EDFBE9A.jpeg

Wow, ziet er goed uit! Complimenten :)

Ziet er netjes uit. Henk 2.0.

netjes hoor ,verder complimenten voor het zakelijk inzicht ,in plaats van huilen en klagen (wat veel ondernemers

doen )in het ontstane gat springen ,misschien zien de bekende leveranciers in NL nu wel het nut in van kortere

lijnen tussen de producent en verkoper en gaan ze voor meer producten van eigen bodem

Tof gedaan man. Voor mij gaat het niet goed passen ivm compacte ruimte. Die raak je zo kwijt denk ik!

Zelf heb ik geen interesse, maar is de diameter van de gaten voor de j-hooks? Met die info weet je of je van andere merken ook spullen kunt gebruiken.

Al op marktplaats geknald? Marktplaats draait ook overuren

Terug
Naar boven