Fitness Seller

Powerlab nutrition Androdrol

Lookalike AAS namen is altijd foute boel en nep. Dit doet vermoeden dat het anadrol is maar is het niet.

Idd een PH en een zware ook nu ik goed kijk! Meerdere zware prohormonen in 1 cap feitelijk........zeker nolva niet vergeten.

@TS stel de vraag in het prohormonentopic (staat tussen de supps ook al is het feitelijk wel AAS)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://www.powerlabnutrition.com/androdrol.html

**** yeah check al die methyl groepen. Liver is gonno hate. Gast neem dan gewoon beter aas ipv dit.

**** yeah check al die methyl groepen. Liver is gonno hate. Gast neem dan gewoon beter aas ipv dit.

pas op hoor, straks krijg je ph-goden achter je aan :roflol:
heb ooit ook zoiets gezegd in dat topic, maar er werd keihard geroepen dat ph veiliger en de gains veel meer zijn dan met AAS :headbang:

Laatst bewerkt:
PH moet je geen AS noemen,is gewoon supje.....das leuker,worden ze boos

• Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
3 stukks 17aa per cap....Stop met die meuk als je geen lever problemen wil.

.

Laatst bewerkt:
@ Ymir, thnx voor de specs was ik nog vergeten.

Wat een beetje mijn zorg is, op het potje staat 2 tabs per dag 4 weken lang, help ik m,n lever dan finaal naar de klote?

lever naar de klote? niet overdrijven, he. als je vier weken elke dag 20 pinten drinkt, is je lever ook niet naar de klote.

Ben er nog niet mee begonnen, vraag me af of lager doseren een optie is?

Geef me is één reden waarom je deze troep overweegt te gebruiken in plaats van gekende oral AAS? Het is schadelijker, meer (ongekende) bijwerkingen en de gains heb ik ook mijn twijfels bij. Die producenten worden echt ongelofelijk rijk volgens mij, "het gezonde alternatief voor anabolen" :roflol:.

Idd een PH en een zware ook nu ik goed kijk! Meerdere zware prohormonen in 1 cap feitelijk........zeker nolva niet vergeten.

@TS stel de vraag in het prohormonentopic (staat tussen de supps ook al is het feitelijk wel AAS)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://www.powerlabnutrition.com/androdrol.html

Wtf en dit allemaal in 1 cap? :roflol:
Hepatitis kom er maar in.

---------- Post toegevoegd Wed 6 Jun 2012 om 14:16 ----------

+1 natuurlijk.

Gewoon AAS-verbindingen waar ze wat aan zitten knoeien om het legaal te maken. Bah, wil niet weten dat dat allemaal uitvoert. Bovendien weten ze het gewoon zelf niet want is nergens op getest :)

In de VS mag je maken wat je wilt van supplementen, je steekt in een potje wat je wilt, etiket er op en verkopen maar.

.

Laatst bewerkt:
[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven