XXL Nutrition

powerliftingbabes

Dit filmje kwam ik vandaag tegen bij het zoeken op de power clean techniek (duurt wel eventjes om te laden):

Power Clean Technique

Waarom hebben wij zo geen babes in onze gym :mad:

babeheid!!

ja zekerz... jammer dat andere mensen vaak de mooie vrouwen verpesten door te zeggen dat ze meer moeten eten of meer moeten nemen of weet ik veel..
de vraag is altijd hoe lang blijven ze mooi, want er zijn meer lelijk powerliftsters dan lekkere

BRAVO !!!

HAHA, heet ze echt zo ? (geweldig ook die Johnny)

lol johnny bravo :roflol:

ja zekerz... jammer dat andere mensen vaak de mooie vrouwen verpesten door te zeggen dat ze meer moeten eten of meer moeten nemen of weet ik veel..
de vraag is altijd hoe lang blijven ze mooi, want er zijn meer lelijk powerliftsters dan lekkere

Wat een bullshit.Trouwens hoeveel vrouwen zijn er nou helemaal in het PL :rolleyes: zijn er 3 lelijke bij dan zijn ze al in de meerderheid :p

Door anderen verpest worden is ook onzin,sommige vrouwen willen gewoon zelf graag zware gewichten tillen,en hoeven niet zo nodig paalbaar te zijn voor jou :p
Over het algemeen valt er ook weinig aan te verpesten, van trainen ga je er juist beter uitzien ook van PL training.
Jij geeft ze dan een sonja bakker dieet,ook heel slim,daar ga je echt op vooruit ja...:rolleyes:

Waarom ga je je niet gewoon afberen bij foto's van Judith.Of anders zoek je toch gewoon buiten het PL gebeuren wat vrouwen waar je je bij kunt bevredigen :)

hehe zo miss deadlift!!!

verkeerd beentje uit bed gestapt? :P

of ze nu trainen of niet, wijven moeten toch paalbaarblijven?

vrouwen horen niet te powerliften, maar te beachvolleyballen.

die mag er zijn en heeft helemaal geen kolos vormen, die mag bij ons komen trainen, zodat er veel omhoog gaat

Laatst bewerkt:
pppff, taalgebruik alleen al getuigd van weinig respect/opvoeding/volwassen zijn

check die foto's van haar broertje :eek: hoe oud zou dat ventje wezen 12 ofzo? clean en jerkt er toch een aardig gewicht volgens mij

Terug
Naar boven