XXL Nutrition

Verkocht Powerrack + bankje

Maar dit ding ziet er gewoon niet uit, daarmee dat er zoveel negatieve reacties komen waarschijnlijk.
Ik zou het ook voor geen geld in men garage zetten, laat staan dat ik er geld aan zou geven, maar ja als't deftig is zou het niet mogen tellen.
Helaas de wereld zit nu zo ineen.

Trouwens 30mm is toch minder dan die 0,5 cm dat je zegt dus wat is je punt? ...

Hij heeft het metrieke stelsel nog niet helemaal onder de knie:roflol:

Je zegt dat er een bankje bijzit, maar toont geen foto.
en echt : het ziet eruit als oud ijzer, het klinkt als oud ijzer, dus waarschijnlijk is het oud ijzer.

werk het mooi af, met een spuitbusje, deel je vraagprijs door 2, en misschien dat je een r*tard vindt, die het in z'n kelder wil zetten...

you never know he, maar in deze staat, voor zoveel geld... noway dat je dat verkocht krijgt.

ter info : oud ijzer is 5 bef de kilo.

0,5 cm = 5 mm... 30 mm = 3 cm

Pwnd.

Ik vind de reacties hier vrij kinderachtig, vooral termen als "schroot" etc. Echter zit er wel een kern van waarheid in, dit kocht ik voor exact 500€

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

7 maanden oud, levenslang garantie.

350€ lijkt me idd een beter aanbod, als het stevig is werkt het, dus waarom niet.

Pwnd.

Ik vind de reacties hier vrij kinderachtig, vooral termen als "schroot" etc. Echter zit er wel een kern van waarheid in, dit kocht ik voor exact 500€

[Link niet meer beschikbaar]

7 maanden oud, levenslang garantie.

350€ lijkt me idd een beter aanbod, als het stevig is werkt het, dus waarom niet.

waarom heb je hem dan gekocht en verkoop je hem nu ????

Het ziet er zeker en vast stabiel uit maar echt mooi is het niet...maar ja ...eigenlijk is dat toch niet belangrijk.

Ik vrees dat zelfs de oudijzer boer het geneens mee wilt nemen.....

Sorry, maar wat een idioot moet je zijn om voor zoiets 550 euri te willen hebben.

Werk hem mooi af, galviniseer hem en spuit hem in een mooi kleurtje, test dan hoeveel gewicht ie aan kan, lijkt me best veel met zulke specs, en zet hem dan op marktplaats (met foto's binnen gemaakt, komt beter over) voor de powerlifter die aan een standaardrack niet meer genoeg heeft. Denk dat je zo meer succes hebt dan hier.

Werk hem mooi af, galviniseer hem en spuit hem in een mooi kleurtje, test dan hoeveel gewicht ie aan kan, lijkt me best veel met zulke specs, en zet hem dan op marktplaats (met foto's binnen gemaakt, komt beter over) voor de powerlifter die aan een standaardrack niet meer genoeg heeft. Denk dat je zo meer succes hebt dan hier.

imo zitten die holes veel te ver uitmekaar voor elke zichzelf respecterende powerlifter en over de breedte van de base heb ik ook m'n twijfels.

Terug
Naar boven