Fitness Seller

Verkocht Powerrack, multibench.. complete boel

Dakoina

Cool Novice
Waardering
0
Verkocht! Powerrack, multibench.. complete boel

Ik verkoop mijn Barbarian Powerrack - inclusief bench, latpulley, gewichten - om plaats te maken voor een kinderkamer. Toch wel met spijt, maar 't moet van m'n vriendin :mad: :(

Zeer goede staat én zéér stevige cage.

Extreem zwaar belastbaar & extreem stabiel. Zwaar, dikwandig, stalen frame van maar liefst 70x70x3 mm.

*VERKOCHT*

Volledig pakket omvat:

- Barbarian Power Cage System
- Verstelbare Multi Bench (tot 400kg belastbaar in vlakke stand)
- Inclusief lat station (ook mogelijkheid voor 30mm schijven te beladen)
- 140kg Halterset(50mm gietijzer barbarian schijven met handgreep)(assortiment 20/15/10/5/2.5/1.25kg)
- 2 x barbarian 25kg - Gietijzer-Barbarian 50mm
- 4 x Original Barbarian Barbells 0,5kg - 50mm - voor "micro increments"
- 2 rubberen vloermatten (1op2m per stuk)
- 3 paar veersluitingen (50mm)
- Professionele EZ-Curl stang chroom 50mm x 120cm
- 2 x Professionele halterstang chroom 50mm x 220cm
- Nekbeschermer
- triceps touw
- zitje voor latstation
- dipbar (aan de latstation te bevestigen)
- pullup stang

Nota:
- bij installatie ontbrak een grote vijs, maar die ben ik zelf in de Hubo gaan halen, die krijg je erbij natuurlijk :)
- Op de tweede foto hangt de latpulley niet aan het powerrack, maar ligt op bed omdat ik die persoonlijk niet veel gebruikte. Met andere woorden: eenvoudig te demonteren bij niet-gebruik.

Enkel afhaling: in Opwijk (tussen Brussel & Dendermonde), België dus

Linkje naar Kapaza eventueel

IMG_0006.jpg

IMG_0007.jpg

IMG_0008.jpg

IMG_0009.jpg

Laatst bewerkt:
dude,

moest ik nu geld gehad hebben was je er vandaag vanaf geweest!!!!

damn, ****ing crisis!!!!!!!

Alles is in 1 koop zeker ?

Opwijk... Ik ben regelmatig in Brussel. Niet zo ver daarvandaan zeker eh?
Moest je het niet kunnen verkopen in zijn geheel ben ik wel geïnteresseerd in je vloermatten.

succes met de verkoop.

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:32 ----------

edit: ook nog geïnteresseerd in je halters met eventueel nog wat gewichten.

Laat maar iets weten als je het niet verkocht krijgt in geheel.

je kan ook je apparatuur houden en je vriendin op marktplaats zetten ofzo...:D

Had ik maar 999 euro!

had ik maar ruimte ...heb hier ook een kinderkamertje + in de schuur gaat het allemaal maar roesten

Er staat daar een bed zie ik. Bed weg, wieg daar. Poster van Winnie de Poeh en Ronnie Coleman ernaast. Kinderkamer klaar. Kun je meteen oppassen tijdens trainen.

Er staat daar een bed zie ik. Bed weg, wieg daar. Poster van Winnie de Poeh en Ronnie Coleman ernaast. Kinderkamer klaar. Kun je meteen oppassen tijdens trainen.

:D zo hoort het... Mijn kleine heeft ook een foto van Big Ron op zn kamer.. inc handtekening en persoonlijke text voor hem, van the man himself:cool:
(trouwens ook Winnie de Poeh behang;))

Heb gelukkig wel aparte training ruimte:cool:

Powerrack + latpully + bankje + 145Kg gewichten = nieuw 1099 euro model 2009 niet het oudere model dat ik hier zie.

Moest de vraagprijs aantrekkelijker zijn heb ik wel interesse, ik woon niet zover van je af ...

heb me post al aangepast, had me vergist. Dacht wel dat hij het verkocht had, maar kennelijk niet
Ik zag het toch niet op het eerste zicht.

---------- Toegevoegd om 22:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:31 ----------

Bon, ik bied 750

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Het is nog niet verkocht jongens.
Dikkepoppe, kheb u een PM gestuurd.
Ons eerste kleine kan al kruipen ondertussen en nu is het zeker niet meer te doen om te trainen en op te letten :p

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Verkocht! Het is de deur al uit. Draag er zorg voor mijn beste koper
Snif :'(

Terug
Naar boven