Fitness Seller

Verkocht Powerrrack + 130KG aan schijven + meer!

Mbeki

Cool Novice
Waardering
5
Ik bied bij deze een powerrack aan. Een powerrack is een apparaat waarmee je je hele lichaam kan trainen met losse gewichten. Aan het powerrack zit ook nog;

Een pull / push bar; Waar je gewichten aan kan hangen en dan pull of push oefeningen mee kan uitvoeren.
Een pull-up bar; waar je jezelf aan kan optrekken.

Voor de rest zit er nog aan gewichten bij;

2x 20KG
2x 15KG
2x 10KG
2x5KG
2x 2.5
2x 1.25KG
4x 2kG
4x1KG

Een Stang van 10KG + nog een kleinere stang waar ik gewicht niet van weet.
+ 2 dumbbells met verstelbaar gewicht.

Bovendien krijg je er een bankje bij waar je krachttraining op kan doen en ook nog buikspieren mee kan trainen.

Een roeimachine kan ook opgepikt worden gratis erbij

Perfect voor de beginnende bodybuilder!

Ophalen in de buurt van amsterdam voor rond de 250 euro.

IMG_0350.jpg

Goeie deal zeg.
Ben je binnen 1 dag kwijt!

inderdaad erg mooie deal, jammer dat de gewichten 30mm zijn, anders zou ik wel een aanhangertje regelen:P

Verkoop je het rack ook los?

Geinteresseerd! (heb je een bericht gestuurd)

Hoveel voor het rack alleen?

je hebt PB!

Ik betaal 300 als het gebracht word, dan hoef ik de roeitrainer er niet bij.

Wil best wat schijven opkopen mits ik weet welke het zijn.

Kom uit A'dam dus kan snel even geregeld zijn, heb je weer wat meer euri voor je waar.

Helaas nog geen reactie gehad...

Deal!

Geen geld voor dit zeg, jammer dat ik al een rack heb

al verkocht ondertussen?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb al 2 afspraken gemaakt met mensen en 2 keer is er op het laatste moment afgebeld. Hij is dus nog in de verkoop!

Rack wordt eventueel los verkocht voor 220.

Bij deze graag door mij gereserveerd. Ik heb je een pm gestuurd met mijn mobiele nummer. Prijs is prima, dus als je me belt of mailt dan kunnen we een afspraak maken m.b.t. Het ophalen van al het materiaal. Liefst dit weekend nog.

Ik hoor van je

Laatst bewerkt:
mooie materie man

Mocht er weer worden afgebeld, dan hou ik me aanbevolen. Kan het spul allemaal dit weekend nog op komen halen. Laat maar weten.

Indien ze allemaal niet over de brug komen kom ik het dit weekend halen voor de vp.

Heb het vermoeden dat het spul al verkocht is, maar mocht dat niet zo zijn dan kom ik zeker wel over de brug en kan ik het dezelfde dag nog ophalen. Dus hoor graag van je topic starter

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven