Fitness Seller

Powertec power rack, is dit wat?

Degelijk lijkt me wel ja, maar ook behoorlijk overprized. Kijk eens bij helisport kun je voor veel minder een net zo goed rack kopen ;)

300kg max belastbaarheid gewicht steunen is net wat te weinig...

Mooi Rack ,

wel a/d prijs ;)

• Topic Starter Topic Starter
Degelijk lijkt me wel ja, maar ook behoorlijk overprized. Kijk eens bij helisport kun je voor veel minder een net zo goed rack kopen ;)

Overpriced valt wel mee, zit een lat pulley en een bankje bij.
Gaat mij meer om ervaringen met dit merk / rek kwa stevigheid dan wat er op papier staat.

in america is dit rack eerste keus

iedereen koopt het daar omdat het daar het budgetvriendelijkste is

Heb een in mijn ogen mooi powerrack gezien.
Het gaat om deze Fitness-Seller.nl - Powertec Power Rack System incl. Utility Bench p-prs-p-ub
Is dat Powertec degelijk spul ?

Kijk anders eens op de duitse site's voor de powertec powerrack..
en dan vooral op de e-bay site's van die duitse sites...

zoals deze bijv : eBay Winkel - Megafitness-Shop: Wij verkopen Hantelsets Gewichte, Kraftstationen, Hometrainer. Kopen en verkopen op eBay.be

Succes!

zoals deze bijv : eBay Winkel - Megafitness-Shop: Wij verkopen Hantelsets Gewichte, Kraftstationen, Hometrainer. Kopen en verkopen op eBay.be

Succes!

Toch allemaal duurder dan fitness-seller.nl
Heb eens wat dieper gespit op het internet en lees eigenlijk alleen maar positieve verhalen over powertec, denk dus dat dit rek het word.

Knoop doorgehakt en het rek besteld.
Tesamen met 200kg gerubberde schijven en smalle grip.
Laat wel weten of hij me bevalt zodra hij hier staat.
Eindelijk thuis trainen :evilnana:

300kg max belastbaarheid gewicht steunen is net wat te weinig...
Officiele belastbaarheid van de fabrikant is 450kg. Op onze website hebben we 300kg neergezet omwille van veiligheidsmarges.

Wanneer de gebruiker ruw traint, en bijvoorbeeld het gewicht vaak laat vallen dan is er met die 300kg niets aan de hand. Met 450kg bestaat er echter de mogelijkheid dat de steunen na verloop van tijd scheef buigen wanneer men hardhandig met het rack omgaat. Aan de andere kant zou je er zo waarschijnlijk ook 500kg voorzichtig op kunnen leggen zonder dat de steunen buigen.

De belastbaarheid hangt dus af van de manier waarop de gebruiker met het rack omgaat. Het is dus lastig om een 'echte' maximale belastbaarheid op de website neer te zetten, vandaar dat wij met deze veiligheidsmarges werken.

Ik heb wel de productbeschrijving aangepast om nu ook de officiele belastbaarheid weer te geven :)

Mega Fitness Shop is onze originele Duitse shop ;) De Nederlandse shop Fitness Seller is gestart om onze producten goedkoper aan te kunnen bieden, en onze Nederlandse en Belgische klanten beter te woord te kunnen staan!

Sportieve groet,
Marvin

Laatst bewerkt:
Arsholes...hmmz dan zou ik liever een rack hebben van powertec dan bodycraft doh :P

Officiele belastbaarheid van de fabrikant is 450kg. Op onze website hebben we 300kg neergezet omwille van veiligheidsmarges.

Wanneer de gebruiker ruw traint, en bijvoorbeeld het gewicht vaak laat vallen dan is er met die 300kg niets aan de hand. Met 450kg bestaat er echter de mogelijkheid dat de steunen na verloop van tijd scheef buigen wanneer men hardhandig met het rack omgaat. Aan de andere kant zou je er zo waarschijnlijk ook 500kg voorzichtig op kunnen leggen zonder dat de steunen buigen.

De belastbaarheid hangt dus af van de manier waarop de gebruiker met het rack omgaat. Het is dus lastig om een 'echte' maximale belastbaarheid op de website neer te zetten, vandaar dat wij met deze veiligheidsmarges werken.

Ik heb wel de productbeschrijving aangepast om nu ook de officiele belastbaarheid weer te geven :)

Sportieve groet,
Marvin

Zie hem wel tegemoet :)

Mega Fitness Shop is onze originele Duitse shop ;) De Nederlandse shop Fitness Seller is gestart om onze producten goedkoper aan te kunnen bieden, en onze Nederlandse en Belgische klanten beter te woord te kunnen staan!

Sportieve groet,
Marvin

Bedankt voor je reactie en informatie!!
Je zult over een tijd nog wel van me horen. Zodra ik thuis ga trainen word het voor 90% zeker ook Powerrack van Powertec.

Gr

Degelijk ziet het er wel uit.

Ja, ben nu ook wel benieuwd ja... De 13e maand komt er weer aan, dit klinkt best interessant ;)

Terug
Naar boven