MuscleMeat

Powertec power rack, is dit wat?

of hij is gaan kooivechten of misschien zit ie wel opgesloten in de kooi..

• Topic Starter Topic Starter
Kan dit rek iedereen aanbevelen.
Heb een kleine recensie gegeven op Fitness-Seller.nl (powertec rack + utility bench)
Zeker zijn geld waard en mij zien ze niet meer in de sportschool.

Geen ervaring met het bankje, maar het powerrack is top!

Ik zit er ook over na te denken ... maar denk soms dat het wat overkill is.
Dat ik bv met een squatrack van Kroon ook toekom en dan ben ik maar de helft kwijt aan euro's

Mja voor die 1000 euro ben je wel meteen klaar, naast de standaard dingen die je met het rack kan doen (squaten, bankdrukken en deadliften) is deze ook stevig genoeg om te dippen, heeft het een goeie lat pulley en zit er al een bankje, halterstang en schijven bij. Het enige waar ik dus nog een beetje over twijvel is dat benendeel. Want er staat niet bij tot hoe zwaar je die kan belasten en als ik het zo zie lijkt er weinig ruimte voor je benen over te blijven als je daar een paar grote schijven aan hangt.

Ik ben in het bezit van een powertec bench rack , meer een soort squat rack met bankje , maar moet zeggen dat ik er wel tevreden mee ben .
train al een tijdje thuis en dan wil je toch wel met goede en sterke apparaten trainen, ik had eerst een bankje van helisports, maar dat was echt crappy kwaliteit !! , nu heb ik dan uit de M&F de powertec bench rack gekocht . (prijs was 569 euro bij fitness seller.nl )
Het materiaal over het algemeen is van goede kwaliteit en de stalen frames zijn goed strak gelasd, niet van die lullige las puntjes !!!,
Het rek is erg sterk en aan bijna iedere oefening is gedacht, je kunt zeker zwaar trainen met deze racks .
Wat beterft de benen kun je gerust een hoop gewicht gebruiken op het benen deel (dacht 80 tot 100 kg), en komen je benen niet tegen de schijven aan (alles is trouwens van 50mm dia ) dus geen adapters ofzo . zal kijken of ik een foto kan plaatsen .gr

Terug
Naar boven