XXL Nutrition

pppffffff!!!!!!!! angst injecteren

Bezoekers in dit topic

Ik krijg nog steeds geen stijve van mezelf te injecteren...ben er inmiddels wel aan gewend en het doet ook geen pijn, maar ik kan me fijnere dingen bedenken.
 
Niet zo bitcherig he gewoon die naald erin ploffen.
 
was er ook niet zo voor te vinden maar ik heb het vorige week ook voor de eerste maal gedaan en je voelt werkelijk niets spuit klaarmaken een beetje ontsmettings alcohol en hup naald erin
 
als het niet zo'n tering eind weg was zou ik ff op me fietsie springen en die naald in de bulls eye gooien :D

je kan ook proberen om in je schouder te zetten,je kan er als eerst wat makelijker bij en doet ook zeker geen zeer.
je kan hier voor ook een wat dunner en korter naald gebruiken(0,6x32)

suc6
 
nico zei:
als het niet zo'n tering eind weg was zou ik ff op me fietsie springen en die naald in de bulls eye gooien :D

je kan ook proberen om in je schouder te zetten,je kan er als eerst wat makelijker bij en doet ook zeker geen zeer.
je kan hier voor ook een wat dunner en korter naald gebruiken(0,6x32)

suc6

Is betrekkelijk.....ik voel bv meer in mn schouders dan mn been. Mss met n slinnaaldje niet, maar n 0.8 naald zekers wel.
 
Zit er trouwens veel verschil in opname van olie of wateroplossing in bepaalde spuitplekken? Afgezien van "lokale groei" bij bijv. winny in kleine spiergroepen.
 
Back
Naar boven