Scarface1979
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. althans zo staat het op wikipedia.Meeste PWO's hebben tegenwoordig geranamine als ingredient. Geen aanrader in my book maar helaas voorlopig nog bijna onvermijdbaar als je een PWO wilt gebruiken. Ik zie persoonlijk het verschil niet tussen een amfetamine gebruiker en een geranamine gebruiker. Zijn beide junks. Er zijn gelukkig wel degelijk nog PWO's zonder die troep. Kijk bij de iets kleinere board sponsors en je hebt ze te pakken.
http://www.bodylab.nl/Bodylab.nl/Pre-Workout-Pro-1000-gram-2017 bijvoorbeeld.
Nope

Denk dak morgen maar eens die mesomorph haal...dan binnekort met eindejaarspromo eens die Hard! bestellen bij B&Fmesomorph is top idd
maar de dosis is veranderd ondertussen
van
-4000 mg Beta-alanine per serving!
-5000 mg Citrulline Malate per serving!
naar 6500 mg gegaan heb ik horen zeggen
maar boeit eigenlijk niet echt
vind dat ze dat dan er wel mogen bijzetten..
heb ook eens vyogain gehaald bij body & fit,
die facts klopten ook al nie met die van de site
als het maar goed spul is![]()
doen ! de prijs van hard blijft toch dezelfde voorlopigDenk dak morgen maar eens die mesomorph haal...dan binnekort met eindejaarspromo eens die Hard! bestellen bij B&F

spijtig dat napalm voor het moment niet te krijgen is bij body & fitshop.
ik knalde daar echt op !! ik zou voor noxipro, jack3d, alri wtf, maximize v2, hard,.. gaan alles top pw's
goh dat is toch al een tijdje geleden hoor, ik denk dat dat nog bij nutriplaza of nutrimax was. maar zou daar niet bestellen, barslechte service.. ik dacht dat ze hem terug in b&f shop zouden halen. ik zal het eens vragen aan leon. & anders kijk eens op bodybuilding.com ofzo
Meeste PWO's hebben tegenwoordig geranamine als ingredient. Geen aanrader in my book maar helaas voorlopig nog bijna onvermijdbaar als je een PWO wilt gebruiken. Ik zie persoonlijk het verschil niet tussen een amfetamine gebruiker en een geranamine gebruiker. Zijn beide junks. Er zijn gelukkig wel degelijk nog PWO's zonder die troep. Kijk bij de iets kleinere board sponsors en je hebt ze te pakken.
http://www.bodylab.nl/Bodylab.nl/Pre-Workout-Pro-1000-gram-2017 bijvoorbeeld.
voelde goed,niet zo heftig dat ik alleen maar zit te trippen met een hartslag van 230 zeg maar,maar gaf een goed gevoel van energie..training ging lekker,concentratie was goed..ben er wel tevreden van 
1.3 dimethylamylamine is toch hetzelfde als geranamine. kan er naast zitten maar volgens mij klopt het.
En dan misschien een gekke vraag...maar je hoort zoveel de ronde gaan. Zijn deze producten schadelijk?
. Creatine sloeg bij mij iig niet aan.Ik heb nu Jack3d om uit te testen. Werkte goed, voelde me niet zo 'hyper' als bij mesomorph maar het doet zn werk!Echt gezond kunnen ze niet zijn naar mijn idee. Ik gebruik alleen NoxiPro, maar daarvan is over het algemeen bekend dat sommige officiele sportbonden ze als doping kunnen aanduiden. Maar het is meer diehard spul vind ik, het werkt goed maar niet per se nodig. Daarentegen is het niet duur en je merkt verschil bij zowel cardio als krachttraining. Ik kan het je iig wel aanraden. Creatine sloeg bij mij iig niet aan.
goh dat is toch al een tijdje geleden hoor, ik denk dat dat nog bij nutriplaza of nutrimax was. maar zou daar niet bestellen, barslechte service.. ik dacht dat ze hem terug in b&f shop zouden halen. ik zal het eens vragen aan leon. & anders kijk eens op bodybuilding.com ofzo