AndroidHealthClinic

Pre-work out, de moeite?

gebruik deze stack nu en die doet zekers zijn werk 2 kilo ong in 2 weken gewonne!

en je bent echt een beest met traine!:D

ik neem nu stacker hell no pre workout en moet zeggen dat hij goed werkt en ik er ook aan merk dat hij werkt.

heb een tijd zonder getrained en merk wel degelijk het verschil tussen trainen met of zonder. en of het aan het product ligt of of dat het tussen je oren zit weet ik niet. ik denk allebei. maarja in beide gevallen is het dus beter als je het wel neemt.

ik heb voorheen unleash v3 genomen maar de smaak kreeg ik niet weg. en daardoor nam ik heb niet meer.

stacker hell no vind ik zeker een goed product.

Ik zie de toegevoegde waarde eerlijk gezegd niet zo. Ik heb van mezelf genoeg discipline om m'n workouts te doen en doe een fatsoenlijke warming up. Maar als je er je beter bij voelt, leef je uit.

Meeste PWO's hebben tegenwoordig geranamine als ingredient. Geen aanrader in my book maar helaas voorlopig nog bijna onvermijdbaar als je een PWO wilt gebruiken. Ik zie persoonlijk het verschil niet tussen een amfetamine gebruiker en een geranamine gebruiker. Zijn beide junks. Er zijn gelukkig wel degelijk nog PWO's zonder die troep. Kijk bij de iets kleinere board sponsors en je hebt ze te pakken.

http://www.bodylab.nl/Bodylab.nl/Pre-Workout-Pro-1000-gram-2017 bijvoorbeeld.

zit dat spul, geranamine, ook in mesomorph?

• Topic Starter Topic Starter
zit dat spul, geranamine, ook in mesomorph?
Nope :D
Bevat het super supplement Icariin 50!
-Creatinol-O-Phosphate voor max. prestaties
-Alpha male gevoel en agresssie
-Geen fillers
-Eindeloos uithoudingsvermogen
-4 maal meer spiermassa
-4000 mg Beta-alanine per serving!
-5000 mg Citrulline Malate per serving!
-Heftige Thermo-Energy matrix!

Staat nergens iets bij van geranamine. Nu weet ik wel niet of er hier een stof inzit die hetzelfde effect heeft als geranamine... (bovenstaande info is van B&D hun website).
Hard! bevat dan wel weer geranamine.

mesomorph is top idd
maar de dosis is veranderd ondertussen
van
naar 6500 mg gegaan heb ik horen zeggen
maar boeit eigenlijk niet echt ;)
vind dat ze dat dan er wel mogen bijzetten..
heb ook eens vyogain gehaald bij body & fit,
die facts klopten ook al nie met die van de site
als het maar goed spul is :)

mesomorph is top idd
maar de dosis is veranderd ondertussen
van
naar 6500 mg gegaan heb ik horen zeggen
maar boeit eigenlijk niet echt ;)
vind dat ze dat dan er wel mogen bijzetten..
heb ook eens vyogain gehaald bij body & fit,
die facts klopten ook al nie met die van de site
als het maar goed spul is :)
Denk dak morgen maar eens die mesomorph haal...dan binnekort met eindejaarspromo eens die Hard! bestellen bij B&F

hey kerel waar haalde jij die napalm vandaan?
goh dat is toch al een tijdje geleden hoor, ik denk dat dat nog bij nutriplaza of nutrimax was. maar zou daar niet bestellen, barslechte service.. ik dacht dat ze hem terug in b&f shop zouden halen. ik zal het eens vragen aan leon. & anders kijk eens op bodybuilding.com ofzo

Meeste PWO's hebben tegenwoordig geranamine als ingredient. Geen aanrader in my book maar helaas voorlopig nog bijna onvermijdbaar als je een PWO wilt gebruiken. Ik zie persoonlijk het verschil niet tussen een amfetamine gebruiker en een geranamine gebruiker. Zijn beide junks. Er zijn gelukkig wel degelijk nog PWO's zonder die troep. Kijk bij de iets kleinere board sponsors en je hebt ze te pakken.

http://www.bodylab.nl/Bodylab.nl/Pre-Workout-Pro-1000-gram-2017 bijvoorbeeld.

Die heb ik vandaag voor het eerst gebruikt met trainen :) voelde goed,niet zo heftig dat ik alleen maar zit te trippen met een hartslag van 230 zeg maar,maar gaf een goed gevoel van energie..training ging lekker,concentratie was goed..ben er wel tevreden van :cool:

heb er allemaal niet zoveel verstand van, maar in mesomorp zit toch wel geranamine.

Mesomorph, Tropical Punch
388 grams
Nutrition Facts
Serving Size: 15.5 grams (one rounded scoop)
Servings Per Container: 25

Per Serving

SYNTHENOX-CARNOSINE/NITRIC OXIDE COMPLEX (Beta Alanine, l-citrulline DL-Malate 2:1, Arginine Alpha ketoglutarate, Icariin (50%) 6,500 mg

MESOSWELL-CELL VOLUMIZING ATP MATRIX (Di-Creatine malate, Creatine Nitrate, L-taurine, Creatinol-o-phosphate, Agmatine sulfate.) 4,500 mg

NEUROMORPH-NEURO ENERGIZED STIMULANT MATRIX (Glucoronolactone, Thiamizine (Thiamine disulfide butyrate ester), Methylxanthine anhydrous, 3, 7-dihydro-3,7-dimethyl-1H-purine-2,6-dione, Naringin 1,3 dimethylamylamine) 1,870 mg

1.3 dimethylamylamine is toch hetzelfde als geranamine. kan er naast zitten maar volgens mij klopt het.

Laatst bewerkt:
ik had een pot HARD bestelt bij onze sponsor ;)
en ging er wel echter hard mee hoor!

En dan misschien een gekke vraag...maar je hoort zoveel de ronde gaan. Zijn deze producten schadelijk?

Echt gezond kunnen ze niet zijn naar mijn idee. Ik gebruik alleen NoxiPro, maar daarvan is over het algemeen bekend dat sommige officiele sportbonden ze als doping kunnen aanduiden. Maar het is meer diehard spul vind ik, het werkt goed maar niet per se nodig. Daarentegen is het niet duur en je merkt verschil bij zowel cardio als krachttraining. Ik kan het je iig wel aanraden ;). Creatine sloeg bij mij iig niet aan.

Echt gezond kunnen ze niet zijn naar mijn idee. Ik gebruik alleen NoxiPro, maar daarvan is over het algemeen bekend dat sommige officiele sportbonden ze als doping kunnen aanduiden. Maar het is meer diehard spul vind ik, het werkt goed maar niet per se nodig. Daarentegen is het niet duur en je merkt verschil bij zowel cardio als krachttraining. Ik kan het je iig wel aanraden ;). Creatine sloeg bij mij iig niet aan.
Ik heb nu Jack3d om uit te testen. Werkte goed, voelde me niet zo 'hyper' als bij mesomorph maar het doet zn werk!
Ik geloof idd dat deze producten schadelijk zijn in de mate dat men er te veel van verbruikt. Dus met mate is de boodschap!

goh dat is toch al een tijdje geleden hoor, ik denk dat dat nog bij nutriplaza of nutrimax was. maar zou daar niet bestellen, barslechte service.. ik dacht dat ze hem terug in b&f shop zouden halen. ik zal het eens vragen aan leon. & anders kijk eens op bodybuilding.com ofzo

dank je wel.

De boardsponsers kunnen ook niet veel vertellen. Ik ga maar eens bij een andere webshop bestellen.

Terug
Naar boven