MuscleMeat

Pre workout

blkdevil11

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
86kg
Ik zit al een tijdje te twijfelen of ik preworkout moet kopen of niet.. ik heb er al een paar goede verhalen over gehoord maar ook wat minder goede, wie kan mij advies geven?

je haalt er zeker wel rendement uit. ik wel tenminste kan langer trainen en heb meer energie dan normaal.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

PS:
Verwacht geen wonderen van welk supplement dan ook (dat legaal verkrijgbaar is).

• Topic Starter Topic Starter
Dus pre workout is ideaal voor mij eigelijk.. ik ga meestal na een lange dag werken gelijk naar huis. Daar eet ik wat en dan gelijk door naar de sportschool (met weinig energie en zin)

Dus pre workout is ideaal voor mij eigelijk.. ik ga meestal na een lange dag werken gelijk naar huis. Daar eet ik wat en dan gelijk door naar de sportschool (met weinig energie en zin)

ja dan wel :rolleyes: ik heb hetzelfde na een dag gesloopt te zijn toch nog goed wat energie uit mijn pre workout kunnen halen. Als ik jou was zou ik een potje game day kopen beste op het moment. Ik ben ook bezig met wat pre workouts ik pm je wel even als ik meer weet;)

• Topic Starter Topic Starter
ja dan wel :rolleyes: ik heb hetzelfde na een dag gesloopt te zijn toch nog goed wat energie uit mijn pre workout kunnen halen. Als ik jou was zou ik een potje game day kopen beste op het moment. Ik ben ook bezig met wat pre workouts ik pm je wel even als ik meer weet;)
haha oke! Thanks!

pwo zelf heb ik vroeger ook velen van gehad (ook in de dmaa-periode) maar uiteindelijk mee gestopt. Je lijkt wel harder te trainen etc, maar genoeg slaap en goed eten werkt veel beter ivm groei dan een pwo. En als je dan moe bent neem ik 200mg cafeine, maar dan enkel als ik een korte nacht en/of een zware dag heb gehad. Niet elke keer als ik 'een beetje moe' ben...
Als je toch voor een pwo gaat, neem deze dan enkel als je echt niet vooruit te branden bent en dus niet 'een beetje moe' bent.

Hier sla je de spijker precies op zijn kop ;)
Neem je PWO alleen als je echt futloos bent of je niet de motivatie kan vinden om naar de gym te gaan.
Op deze dagen kan het je echt helpen! Ga er geen gewoonte van maken.

Ik gebruik dit op dit moment

EXT Sports:
GO
Performance Pre-Training Powder!
51xDrCc9QHL._SY355_.jpg

Hijs niet zo krachtig want ik ben er zelf nog al gevoelig voor, Dus dit kan een leuke pre workout zijn om mee te beginnen.

Het hangt wat af van hoe gevoelig je voor cafeine ed. bent. Ik heb meerdere PWO's. Bij sommige heb ik een lichte rush gevoeld ja, maar of het effect had op mijn trainingen? Niet echt imo. Ik ben er mee gestopt want had geen meerwaarde voor me. Zoals polotraxx al aangeeft zijn een goede nachtrust en voeding de grootste factoren die een rol spelen voor je work outs. Weinig slaap of te weinig/onregelmatig eten overdag kunnen de oorzaak zijn waarom al je energie 's avonds al uit je lichaam is gedrained. Hangt natuurlijk ook van je job af. Als je al een arbeidsintensieve job hebt speelt dat ook wel een grote rol..
Gewoon eens proberen zou ik zeggen. Misschien dat het juist een oplossing is voor je

Terug
Naar boven