Beste,
Ik houd, met een klasgenoot het 5 HAVO verplichte profielwerkstuk over iets waar jullie waarschijnlijk veel meer vanaf weten.
Namelijk "De werking van prestatie verhogende middelen op het menselijk lichaam".
Het hiervoor gekozen vak is Biologie.
Nou hadden wij de hoofdvraag:
Wat zijn de effecten op korte en lange termijn van prestatie verhogende middelen op het menselijk lichaam?
En als deelvragen
-Waaruit zijn spieren opgebouwd?
-Waaruit zijn prestatie verhogende middelen samengesteld?
-Wat is de verhouding tussen spiergroei met prestatie verhogende middelen en een natuurlijke spiergroei?
-Wat zijn de gevaren van prestatie verhogende middelen?
- Hebben prestatie verhogende middelen bijwerkingen? (andere effecten behalve bevorderen
spiergroei)
-Is men op de hoogte van de 'gevaren van prestatie verhogende middelen'?
- wie kiest ervoor?
-Wat gebeurt er als men stopt met het gebruik van prestatie verhogende middelen?
Nou zou ik natuurlijk geen compleet werkstuk van jullie verwachten xD
Maar de vraag stellen of jullie dit goeie vragen vinden, te breed of iets anders, dit zou ons al een heel stuk op weg helpen!
Indien je dit nodig vind zou je wat feedback kunnen geven.
Groeten, Robin.
Ik houd, met een klasgenoot het 5 HAVO verplichte profielwerkstuk over iets waar jullie waarschijnlijk veel meer vanaf weten.
Namelijk "De werking van prestatie verhogende middelen op het menselijk lichaam".
Het hiervoor gekozen vak is Biologie.
Nou hadden wij de hoofdvraag:
Wat zijn de effecten op korte en lange termijn van prestatie verhogende middelen op het menselijk lichaam?
En als deelvragen
-Waaruit zijn spieren opgebouwd?
-Waaruit zijn prestatie verhogende middelen samengesteld?
-Wat is de verhouding tussen spiergroei met prestatie verhogende middelen en een natuurlijke spiergroei?
-Wat zijn de gevaren van prestatie verhogende middelen?
- Hebben prestatie verhogende middelen bijwerkingen? (andere effecten behalve bevorderen
spiergroei)
-Is men op de hoogte van de 'gevaren van prestatie verhogende middelen'?
- wie kiest ervoor?
-Wat gebeurt er als men stopt met het gebruik van prestatie verhogende middelen?
Nou zou ik natuurlijk geen compleet werkstuk van jullie verwachten xD
Maar de vraag stellen of jullie dit goeie vragen vinden, te breed of iets anders, dit zou ons al een heel stuk op weg helpen!
Indien je dit nodig vind zou je wat feedback kunnen geven.
Groeten, Robin.
Laatst bewerkt: