MuscleMeat

Nieuws Pretparken

Peiling Peiling Hoe vaak gaan jullie naar pretparken ( met vrienden, familie, kinderen, ... )

• Nooit

Stemmen: 19 44,2%
  • 1 keer per jaar

Stemmen: 21 48,8%
  • 2-3 keer per jaar

Stemmen: 3 7,0%
  • Vaak

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    43
30€ voor wat heen en weer geschud te worden, no thx.

Is dit justin bieber ?

op je avatar lijk je een beetje op de grote versie van sniperx, en brah ff serieus wat dacht je? hey laat ik een account maken op een bb forum om te kijken hoe mensen de nieuwe achtbaan vinden?

Nah. Dit is maar het verhaaltje er rond :p
Hij kwam gewoon stemmen ronselen voor zijn ontwerp :p

maak een ontwerp en dan doe je zo de text "Djizz" op t karretje en dan fix je allemaal witte vlekken.

Ik vind pretparken echt ongelofelijk leuk. Fantastisch hoe ze dat voor elkaar krijgen, die sfeer enzo. Ik woon dicht in de buurt van de Efteling echt een formidabel park is dat. Ze hebben pas ook een nieuwe achtbaan geopend.. Iets met water en vuur en een nog een nieuwe attractie Ravelijn genaamd. Toen ik dit te horen kreeg maakte ik bijna een vreugdedansje van geluk! Oh boy happy happy joy joy! Jammer genoeg ga ik niet vaak want ik kan niet zo goed tegen die Pardoes. Overal waar je kijkt en waar je bent komt die mislukte clown weer met zijn irritant stemmetje. Nee daar ben ik niet erg over te spreken.
Maar toch.. De Pandadroom vind ik nou ook echt zo leuk bedacht iets! Het lijkt allemaal net echt en op het eind, als die boom zo op je af komt! Nou ik dacht ik houd het niet! Wat een wereld vol sprookjes.. Echt niet te filmen gewoon. Een aanrader voor de hele familie.

Er is in Belgie een nieuw pretpark. Analybi

Nooit, met mijn buffe en lange lijf pas ik nergens meer in.

hahahaah en weer iemands leven verdoet door dbb :roflol: I love you guys

Heb je soms een klein broertje genaamd bryan?? :D

wie past hier nog in de pyton in de efteling?

Ik vreesde voor me leven ding ging niet helemaal meer dicht en ik zat er schuin in.

Haha nou je het zegt, toen ik daar was vorig jaar ging zo'n klote karretje ook gewoon helemaal niet dicht :roflol:

haha ik ga er niet meer in ook.
Was vorig jaar laatste keer dat ik er was, ben een stuk gegroeid afgelopen jaar dus nu gaat die helemaal niet meer dicht.

Laatst bewerkt:
Goed topic.

Terug
Naar boven