Fitness Seller

Preworkout supp zonder cafeïne?

de nieuwe x-pand

Wat is er erg aan dat je vet verbrand? Als je afvalt zul je gewoo n meer moeten eten. Lijkt me sterk dat je zoveel verbrand door alleen dat beetje caffeine.

• Topic Starter Topic Starter
de nieuwe energized xpand bevat wel cafeïne...
http://www.bodyenfitshop.nl/energizers/dymatize/energized-xpand

afvallen is echt het laatste wit ik nu wil... Sinds ik met supercharge begonnen ben, heb ik amper nog eetlust, en alle dagen eten naar binnen proppen met tegenzin is ook niet echt aangenaam.
Het zal wel een andere oorzaak hebben maar het valt wel heel precies op hetzelfde moment. In elk geval, ik wil cafeïne zo veel mogelijk vermijden. Nu ik eindelijk koffie heb kunnen afzweren, wil ik een stapje verder gaan.
En dan nog, er zijn teveel sites die zeggen dat cafeïne de opname van creatine mono afremt... Anderen zeggen dat het juist geen invloed heeft... Dan speel ik het liever veilig. Totnogtoe dus nogaltijd geen preworkout gevonden zonder cafeine, dus laat maar komen die posts

ja xpand inderdaad. van ragnarok is er ook een caffeine vrije versie maar die heb ik alleen niet ingekocht .....

• Topic Starter Topic Starter
ja xpand inderdaad. van ragnarok is er ook een caffeine vrije versie maar die heb ik alleen niet ingekocht .....

ik heb eens ragnarok als sample gekregen bij een bestelling... Volgens mij was de dosis te laag want het had hetzelfde effect als ene glaasje water...

Als ik zo de reviews bekijk van vendetta op verschillende sites, zijn de reacties niet zodanig "positief" vergeleken met Xpand...

Heb je XPand alleen maar met Fruit Punch op voorraad?Op Trainingsdagen:
1 dosering 30 minuten voor de training.
1 dosering 15-45 minuten na de training.
En die shake na de training kan ik wel overslaan, of niet?

Ik wil wel eens Xpand proberen, zodra m'n potje supercharge op isgrtz

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven