MuscleMeat

Prijs kuur

Hangt er natuurlijk vanaf wat voor kuur, waar je het haalt,

Van 140/150 euro tot duizenden euros

Ik bekijk het meestal of het rendabel is. Kijk, ik moet geen masteron als tren stukken beter werkt, terwijl masteron zomaar 4 of 5 keer zo duur is. Winstrol dep van zambon neem ik ook niet, omdat de fakes niet meer van echt te onderscheiden zijn. Dan heb ik liever de GS trekfles van 10ml die maar de helft kost, en waarvan ik zeker weet dat het echte is.
Ik vertrouw toch genoeg op GS, want bijv. met humangrade deca van norma hebben we er eens 2 bij elkaar gehouden. eentje van een andere dealer was nep, want die werkte gewoon niet. Zat ook maar 16mg nandrolon in + wat verontreinigingen wat na een test bleek.
De andere was gewoon de echte die bij mij goed werkte (die was van een voor 100% betrouwbare dealer).
Maar als je ze bij elkaar hield zag je bijna geen verschil. Geen echte verschillen in letter types, kleuren of codes en lotnrs. Alleen de stalen dop was er bij de nepperd iets moeilijker af te krijgen, en bij sommige neppers was de olie iets lichter van kleur wat je bijna niet kon zien. De keuze is dan snel gemaakt vind ik, liever goedkopere betrouwbaardere spullen van GS. Dan ben ik er zekerder van dat ik geen rommel naar binnen spuit.

Ik denk ook wel dat er genoeg fake human grade is die niet van echt te onderscheiden is. Dus dan kun je net zo goed een betrouwbaar Underground lab hebben.

Even on topic je kunt je kuur zo duur maken als je zelf wilt. Ik ben minimaal wel 150 euro kwijt.

ik heb HGH nodig...waar kan je die het goedkoopst halen? of STH...?

Kijk eens bij de Aldi, daar is alles wel goedkoop

Dat verschilt van dealer tot dealer, als je groter koopt (met meerderen) kan je soms korting krijgen, maar voor het moment is het wel redelijk duur ja bij over enkele jaren geleden!

Terug
Naar boven