AndroidHealthClinic

Prijs voor Marokkaanse jeugd uit Den Haag

btje zinloze discussie, we weten allemaal dat er bij elke bevolkingsgroep rotte appels tussen zitten. bij de ene groep is dat percentage wat groter als de andere.

Inderdaad, maarja je gaat natuurlijk niet bij voorkeur de autochtone bevolking van je land in een slecht daglicht zetten ;) .

Kortzichtigheid is volgens mij genetisch bepaald of zo, dat krijg je er nooit meer uit.
Ja naïviteit is ook zoiets dat er nooit meer uitgaat bij sommigen :p

Jammer, ik kan je geen karmapunten meer geven, die hou je nog te goed.
Goede topic !!
Al is het alleen maar om kenbaar te maken dat niet ieder ras hetzelfde is.
Het verschilt zelfs van persoon tot peroon.
En dat is helaas niet iets wat iedereen al weet.
Ja idd het verschilt van persoon tot persoon. Daarom is het aandeel allochtonen in gevangenissen groter in verhouding en laten de criminaliteitcijfers zien welke bevolkingsgroepen er simpelweg vaker gearresteerd worden. Daarom is er uberhaupt een probleem met Marokkanen maar niet met Chinezen of Japanners. Het is allemaal één groot toeval wat ik je brom.

Het vetgedrukte had je iig toch juist :p

• Topic Starter Topic Starter
Racisme evenmin.

Nee ik vind het wel tof van die mocro's hoor. Nu maar hopen dat ze binnenkort niet afgetuigd worden door een groepje echte mocro's.

Ik had er wel bij willen zijn toen zij de bejaarden ophaalden. Moet echt hilarische momenten opgeleverd hebben.

Ericje, wees nou eens reeel. Tuurlijk is de aktie mooi opgezet en uitgevoerd. Maar op het moment dat hun met hun liefdadigheidsprogramma wezen waren, was de rest (99.9%) op zoek naar rottigheid.

.

Zoals EricR al zei, kortzichtigheid alom.. 99.9% niet met cijfers spelen bro ;)

Laatst bewerkt:
Damned if they do, damned if they don't....

Haalt er een rottigheid uit zijn alle marokkanen tuig, doen er een paar iets constructiefs zijn het of neppers of ze zijn een uitzondering.

Blij dat mijn ouders gewoon een wit velletje hebben

Damned if they do, damned if they don't....

Haalt er een rottigheid uit zijn alle marokkanen tuig, doen er een paar iets constructiefs zijn het of neppers of ze zijn een uitzondering.

Blij dat mijn ouders gewoon een wit velletje hebben

Bij velen is het niet eens opgevallen dat dit wel een onderdeel uitmaakt van het probleem... maar dan zouden ze moeten gaan nadenken ;)

indd, iedereen over een kam scheren is het ergste wat je kan doen, het gaat om het principe!
Als je het slechte wil zien, kijk dan niet opzij als je wat goeds ziet!
Klinkt raar dat ik dat zeg, maar ik ben voor gelijke wetten en gelijke straffen.
Maar ze maken je het wel moeillijk als je naar de statestieken kijk!
En daarom onstaat er nu een kloof die steeds groter wordt.

btw he bro gave pic man:D

indd, iedereen over een kam scheren is het ergste wat je kan doen, het gaat om het principe!
Als je het slechte wil zien, kijk dan niet opzij als je wat goeds ziet!
Klinkt raar dat ik dat zeg, maar ik ben voor gelijke wetten en gelijke straffen.
Maar ze maken je het wel moeillijk als je naar de statestieken kijk!
En daarom onstaat er nu een kloof die steeds groter wordt.

laten we de kloof samen dichten, dicki! :heart:

nice job.

Kunnen veel ' autochtonen' (haha wat een woord) een groot voorbeeld aan nemen. Tekort aan vrijwilligers in de ouderenzorg is enorm. Vind het echt tof van die jongens, hoop dat er nu meer schapen over de dam komen. (of is dat spreekwoord in deze een beetje rancuneus? :D)

Zelfs mij zul je niet horen zeggen dat alle Marokkanen geteisem is, helaas alleen het overgrote deel wel IMO.

Maar dat komt grotendeels door de slachtofferrol die ze op zich nemen door zichzelf te associeren met de 'onderdrukte' ghettonegers in de Amerikaanse achterstandswijken.

Zelfs mij zul je niet horen zeggen dat alle Marokkanen geteisem is, helaas alleen een aanzienlijk deel wel IMO.

Maar dat komt grotendeels door de slachtofferrol die ze op zich nemen door zichzelf te associeren met de 'onderdrukte' ghettonegers in de Amerikaanse achterstandswijken.

Terug
Naar boven