MuscleMeat

Prijzen Microsoft Vista uitgelekt

Duurder dan xp en slomer :thumbs: moeilijke keuze.

Ik heb hem zelf nog niet geinstalleerd. Maar wat ik gehoord heb is ie zelfs sneller dan Windows XP.

(als je eerst een illegale Windows installeert en MS betrapt je dan wordt er tegen een goedkopere prijs een licentie aangeboden. Misschien een idee'tje voor sommige :P)

Ik heb hem zelf nog niet geinstalleerd. Maar wat ik gehoord heb is ie zelfs sneller dan Windows XP.

(als je eerst een illegale Windows installeert en MS betrapt je dan wordt er tegen een goedkopere prijs een licentie aangeboden. Misschien een idee'tje voor sommige :P)

Nou, zeer zeker niet sneller. Je hebt MINIMAAL 1024MB RAM nodig wil je gewoon lekker kunnen draaien... Bij XP is dat dus 256, et liefst 512MB.

Ik prik binnenkort mijn tweede 1024mb 667mhz erin en rip als een gek :D Op Vista kun je dat wel vergeten, heb zelf overigens nooit met de officiele versie geklungeld... maar beta (beetje vooroordeel) versie was niet zo lekker omdat het zo grafisch was (wel leuk opzich). Maar kweet nu niet hoe het bij officiele release zit... Of wanneer je die zooi uitschakeld dat ie dan wel weer supersnel loopt.

@ Zelda : Als je een laptop koopt zit je inderdaad steeds met XP , naar de toekomst toe zal dat Vista zijn of je moest natuurlijk een Mac kopen maar ook daar zit je met hetzelfde probleem . Maar als je een clone pc zelf in elkaar steekt heb je deze last toch niet .

Huh? Ik begrijp niet wat het uitmaakt of je nou een laptop of een desktop koopt? Anyway, mijn laptop is wel ruimschoots klaar voor vista hoor, als je dat bedoelt.

Wat ik iig bedoel is dat ik het jammer vind dat je vaak niet kan kiezen om het besturingssysteem achterwege te laten bij de aankoop van een nieuwe pc, als je hetzelfde besturingssysteem al een keer eerder hebt gekocht met je vorige/andere pc.
Het zou trouwens ook wel handig zijn als je vlak voor de release van een nieuw besturingsprogramma een computer koopt, je oude systeem later voor een kleine vergoeding kan inruilen voor het nieuwe systeem.

Huh? Ik begrijp niet wat het uitmaakt of je nou een laptop of een desktop koopt? Anyway, mijn laptop is wel ruimschoots klaar voor vista hoor, als je dat bedoelt.

Wat ik iig bedoel is dat ik het jammer vind dat je vaak niet kan kiezen om het besturingssysteem achterwege te laten bij de aankoop van een nieuwe pc, als je hetzelfde besturingssysteem al een keer eerder hebt gekocht met je vorige/andere pc.
Het zou trouwens ook wel handig zijn als je vlak voor de release van een nieuw besturingsprogramma een computer koopt, je oude systeem later voor een kleine vergoeding kan inruilen voor het nieuwe systeem.

Dat bedoel ik dus , als je een merkpc of laptop koopt heb je ineens een MS OS erbij . Als je zelf een pc in elkaar steekt dus niet .

• Topic Starter Topic Starter
Beste Little Me, het wordt een superaankoop die trouwens bij de PC zaak niet eerder de deur uitgaat dan dat ie uitvoerig is getest en gebenchmarked dus dat zit wel goed. Er is maar één aanpassing gedaan op m'n config en dat is een stillere voeding! :)

Ontopic:
People pining for Microsoft's Windows Vista should circle the date January 30, 2007 on their calendars. A listing on Amazon.com for Windows Vista says that the item will be available near the end of January next year. Added below since the original post are a breakdown of individual prices posted on Amazon.com

Lees meer: http://www.msfn.org/comments.php?shownews=18165

Ik betaal nooit voor software, doe ik niet aan mee..

De prijs opzich is wel eerlijk, ik denk dat er zeer veel tijd en geld kruipt in het maken van een besturingssysteem.

Jammer voor microsoft dat je het ook gratis kan afhalen :D

ik wacht wel op de illegale versie, gratis te downloaden en/of te branden........!!

:D

Duurder dan xp en slomer :thumbs: moeilijke keuze.

Kort door de bocht man, als jij een 64Bit CPU gaat kopen en daar vista Ultimate op gaat installeren dan ben je echt wel blij hoor...

Dat bedoel ik dus , als je een merkpc of laptop koopt heb je ineens een MS OS erbij . Als je zelf een pc in elkaar steekt dus niet .

Ja dat is jammer, het is verplicht om een pc met besturings systeem te leveren tegenwoordig.
Maar als je bij Dell, HP of IBM een pc koopt kun je zelf bepalen welke Windows XP variant je er bij wil, soms kun je zelfs nog uit windows 2000 kiezen.
Dan gaat er weer iets van de prijs af.

Kort door de bocht man, als jij een 64Bit CPU gaat kopen en daar vista Ultimate op gaat installeren dan ben je echt wel blij hoor...

Ja dat is jammer, het is verplicht om een pc met besturings systeem te leveren tegenwoordig.
Maar als je bij Dell, HP of IBM een pc koopt kun je zelf bepalen welke Windows XP variant je er bij wil, soms kun je zelfs nog uit windows 2000 kiezen.
Dan gaat er weer iets van de prijs af.
niet echt, 64bit vista vereist authenticed drivers, zodat je geen ripped hd films kunt bekijken .

Terug
Naar boven