AndroidHealthClinic

prikken suck ass

• Topic Starter Topic Starter
thx dude

En wat nederlandse ondersteuning..
[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
t*ring k had geen idee dat je het op zowveel plaatsen kon doen , maar waar doet het het minste pijn k ben nogal mietje als het op naalden aankomt ?

He jongens..ik weet niet hoe jullie er over denken maar ik heb het niet zo op spuiten. Ik zou het zelf in ieder geval nooit doen. Je verliest er toch respect mee...

kako si dennis
ik heb het ook niet zo op injects, beter oral steroids ;)
spreek je vanmiddag

king david zei:
He jongens..ik weet niet hoe jullie er over denken maar ik heb het niet zo op spuiten. Ik zou het zelf in ieder geval nooit doen. Je verliest er toch respect mee...

Repect krijg/verlies je niet door niet of wel te gebruiken hoor. Dat draait om heel andere dingen.

konijn1984 zei:
kako si dennis
ik heb het ook niet zo op injects, beter oral steroids ;)
spreek je vanmiddag

:rolleyes:

Waren jullie ook altijd bang voor vaccinatiespuiten zeker :D

heb liefer een spuit in me reet dan orale tabs maar als je leverkanker en leverproblemen wilt hebben moet je gaan slikken :P

Hahha ja man...respect krijg je juist niet als je te bang bent om te spuiten!...als je gaat kuren hou het gebruik van orals tot een minimum bro. Dit allemaal terwille van je gezondheid.

D.W.

Wat ik nu niet snap he. als je bij jezelf spuit en je zou in je glutes spuiten en je spuit hem er recht in. Hoe kan je dan in godsnaam die spuit terug trekken om te checken of je geen bloed erin zit ? Bedoel heb wel een net alsof gedaan maar ik kom met me hand niet eens op de plek waar de spuit zit en ik ga er vanuit dat je met 1 hand moet vasthouden en met de ander zachtjes moet trekken ? of moet je dit in een spiegel doen ofzo ?

idd spiegel gebruiken en met maar een hand..dus je duim en vingers goed gebruiken....even oefenen en dan gaat het best..:)

D.W.

Plat op je buik op bed liggen, dan vanuit je middel iets omhoog draaien, houd je glutes daarbij wel ontspannen, dan kan je makkelijk zetten en zien wat je doet. mocht je licht in je hoofd worden dan is er nog niks aan hand want je ligt, sta je en je valt om met een naald in glutes...

Terug
Naar boven