XXL Nutrition

Prime pharma primobolan

Waardering
8
Lengte
1m76
Massa
96kg
Vetpercentage
13%
Weet iemand deze primobolan echt of nep is? Ik twijfel enkel aan de kleur primobolan. Aangezien ik dit merk nooit eerder hebt gebruikt.

Bijlagen

• IMG_6871.jpeg
    IMG_6871.jpeg
    233,4 KB · Weergaven: 589
  • IMG_6872.jpeg
    IMG_6872.jpeg
    184,6 KB · Weergaven: 151
  • Topic Starter Topic Starter
Prime is de producent van voorheen mactropin. Mijn mening toen er hún producten waren niet al te goed. En focus niet op de testlab uitslagen. Ik heb bestanden die ik kan invullen zoals ik wil
Wat wil je daarme zeggen dat het alle Ug zoals UP en Prime pahrma producten nep zijn? Als ze zo nep waren zoude de jongens op podium niet met zo een shape staan....

Wat wil je daarme zeggen dat het alle Ug zoals UP en Prime pahrma producten nep zijn? Als ze zo nep waren zoude de jongens op podium niet met zo een shape staan....
Er zit een verschil tussen merk A en merk B, niet alleen of er überhaupt in zit wat op de label staat, maar denk ook aan de dosering en kwaliteit vd olie die gebruikt word.

Je herkent het vaak als je regelmatig pip na een injectie hebt en/of dat de olie wat “dikker” is.
Doseringen en wat erin zit is zonder lab rapport niet te zeggen, maar je kan al veel filteren met beetje gezond verstand gebruiken.

Ik zit momenteel week of 11 aan prime test / bold en mast en nog geen enkele keer pip gehad, ook niet met test van hun van 2 jaar terug.
Bloedtest na 3 maanden op 150mg test E tijdens health fase 48 uur na inject
IMG_5668.jpeg

Over anderhalve week weer een bloedtest, ben benieuwd naar de uitslag.

Ik zit momenteel week of 11 aan prime test / bold en mast en nog geen enkele keer pip gehad, ook niet met test van hun van 2 jaar terug.
Bloedtest na 3 maanden op 150mg test E tijdens health fase 48 uur na inject
IMG_5668.jpeg

Over anderhalve week weer een bloedtest, ben benieuwd naar de uitslag.
Wat is je oestrogeen ?

Ik kem de baas een beetje en zei via telegram dat er geen nieuwe (echte) primo imogelijk is momenteel dus oude batch.

Ik kem de baas een beetje en zei via telegram dat er geen nieuwe (echte) primo imogelijk is momenteel dus oude batch.
Niet helemaal waar. Vitalis komt binnenkort uit met kleine batch echte primo☺️ raws zijn voortijds getest en na het brouwen. Kan je alvast vertellen dat hij op 108.22mg/ml is getest door janoshik!

Er komt genoeg blind geteste Mast en Primo op de markt, wees niet ongerust.

Hun website ligt eruit...hopelijk verder niks aan de hand?

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven