peter van dalen
Novice
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 13%
Weet iemand deze primobolan echt of nep is? Ik twijfel enkel aan de kleur primobolan. Aangezien ik dit merk nooit eerder hebt gebruikt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nooit van gehoord. Geintje.😛Weet iemand deze primobolan echt of nep is? Ik twijfel enkel aan de kleur primobolan. Aangezien ik dit merk nooit eerder hebt gebruikt.
QR code linkt dan ook niet naar juiste doc.Je kan idd zo fake bestanden maken dat ben ik met je eens maar de link naar de website van JS zou het dan niet doen….
Wat wil je daarme zeggen dat het alle Ug zoals UP en Prime pahrma producten nep zijn? Als ze zo nep waren zoude de jongens op podium niet met zo een shape staan....Prime is de producent van voorheen mactropin. Mijn mening toen er hún producten waren niet al te goed. En focus niet op de testlab uitslagen. Ik heb bestanden die ik kan invullen zoals ik wil
Er zit een verschil tussen merk A en merk B, niet alleen of er überhaupt in zit wat op de label staat, maar denk ook aan de dosering en kwaliteit vd olie die gebruikt word.Wat wil je daarme zeggen dat het alle Ug zoals UP en Prime pahrma producten nep zijn? Als ze zo nep waren zoude de jongens op podium niet met zo een shape staan....
Wat is je oestrogeen ?Ik zit momenteel week of 11 aan prime test / bold en mast en nog geen enkele keer pip gehad, ook niet met test van hun van 2 jaar terug.
Bloedtest na 3 maanden op 150mg test E tijdens health fase 48 uur na inject
![]()
Over anderhalve week weer een bloedtest, ben benieuwd naar de uitslag.
Heb over anderhalve week bloedtest met e2 maar nog geen symptomen van lage e2

Niet helemaal waar. Vitalis komt binnenkort uit met kleine batch echte primo☺️ raws zijn voortijds getest en na het brouwen. Kan je alvast vertellen dat hij op 108.22mg/ml is getest door janoshik!Ik kem de baas een beetje en zei via telegram dat er geen nieuwe (echte) primo imogelijk is momenteel dus oude batch.
Dit is prime 400 test 400 bold 100 mast e + 100 mast p
P er uit, rest is langere ester en werkt niet snelDit is prime 400 test 400 bold 100 mast e + 100 mast p
Denk beter mast met 50p verlagen en 100 test toevoegen 😅
Je hebt geljjk. Minste kans op schommelingen enzo en meer is niet altijd beter 😜