- Waardering
- 37
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 4%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MightyDuck zei:Of zo:
wk 1 t/m 7 primo 300mg
wk 2 t/m 4 tren ac 75mg eod
wk 5 t/m 7 win dep 100mg eod
wk 6 t/m 7 hcg 1500iu
wk 8 t/m 9 nolva 30mg ed
wk 9 t/m 10 clomid 100/50 ed
Dat lijkt me wel voldoende. Dan ook wel flink cutten, veel proteine blabla dan moet je er een paar kg aan over kunnen houden en een paar % zakken.
dennis999 zei:?wel kort tren en kort winstrol. waarom niet of tren of winstrol gedurende 6/7 weken?

Beast N°1 zei:ja kijk, die stelling van een procentje of twee lager moet je niet opvatten dat ik kuur om 2% te zakken maar gewoon omdat ik een kuurtje wil doen waar men BF niet mee omhoog gaat, dus laat ons zeggen dat ik bv van 85kg 12% naar 90kg 10% ga.
bv:
week 1-10: boldenon 300mg/week
week 1-8: primobolan 350mg/week
week 8-13: winstrol depot 50mg EOD
is het nodig van hier test bij te zetten of gaat het dan een beetje teveel van het goede zijn voor een tweede kuur?

DBC01 zei:Het combo Primo/Boldenone wordt vaak genoemd als een 'synergetisch duo'.
De één wakkert de ander aan omdat beide invloed uitoefenen op de werking en toename van rode bloedlichaampjes in je lichaam. Vandaar ook de 'EQ-pomps' waarover men spreekt en de harde look van Primo.
Ik zou de Bold eruit laten aangezien je er hongervreet-aanval van kan krijgen die je BF% geen goed doen.
is het om deze reden dan mischien beter om in een kuur inplaats van 400mg boldenone, 200mg te nemen samen met 200 mg primo of zeg ik nu iets heel doms
pampam zei:denk niet dat 200mg bol veel zal helpen dat spul werkt pas goed bij een mg of 400 dsu als je 200mg gebruikt is het naar mijn idee zonde van je geld
DBC01 zei:Het combo Primo/Boldenone wordt vaak genoemd als een 'synergetisch duo'.
1+1=3 bij boldenone en primo? nooit van gehoord. primo/stromba wel, deca,test en dbol ook.
ik persoonlijk zou in een en dezelfde kuur nooit deca/primo.boldenone tezamen gebruiken. zie de voorgenoemde middelen, in combi met test, als een basis middel. maar zoveel mensen, zoveel meningen
De één wakkert de ander aan omdat beide invloed uitoefenen op de werking en toename van rode bloedlichaampjes in je lichaam. Vandaar ook de 'EQ-pomps' waarover men spreekt en de harde look van Primo.
9 van de 10 as verhogen het aantal rode bloedlichaampjes. alleen niet allemaal in dezelfde mate. als je dat als uitgangspunt neemt hebben alle as een synergetisch effect op elkaar
Ik zou de Bold eruit laten aangezien je er hongervreet-aanval van kan krijgen die je BF% geen goed doen.
Een combo Win/Primo/Tren is mijn beste tip voor een strakke kuur waar je droog uitkomt. Acht weekjes Primo, 6 Tren en 6 Win is dan behoorlijk lekker aan de maat. Zelf ben ik altijd voorstander van het toedienen van een basishoeveelheid test want test is de begeleider dievan élk steroid een 100% werkend steroid maakt.
Meer weten, PM even.