AndroidHealthClinic

primo/bold

10 ml per week? Ik mag hopen dat je Ganabol a 50 mg per ml had??

• Topic Starter Topic Starter

Laatst bewerkt:
Vergéét de test enanthate voor optimale hardheid. Enanthate gaat je vocht kosten.

Papa doet het even voor:

week 1-8: Test Prop 75mg om de dag
week 1-8: Primo 400mg
week 5-9: Winny depot 50mg EOD

Lekker simpel, strak en retelekker kuurtje.
En als je het niet laten kunt: dag 1-25: Winny tabs 40mg ED

Ik heb je liever als surrogaat moeder voor mij dbc

Laatst bewerkt:
Papa vergeet er bij te vermelden dat ie vanaf zn eerste kuurtje verslaafd is aan de naald en dus het liefste elke dag zou prikken. :D

Tuurlijk houdt prop minder vocht vast dan enth maar als je er iets bijneemt als arimidex of femara kan test enth prima in een cutkuurtje hoor.

Ik ben ook niet zo weg van al dat geprik namelijk en cut dus ook "gewoon" met enth.

Alleen gebruik ik ook nog btje hgh erbij(voor de zeurpieten die dat anders weer voor me gaan zeggen). :p

Laatst bewerkt:
:sob: Elke dag prikken 10 weken lang...laat ik het om de dag doen maar daar ben je na 5 weken ook compleet kláár mee! :D

Enanthate met Liquidex ernaast zou een vervangende optie kunnen zijn! :)

Sommige zeggen dat je van cyp nog een tikkie meer vocht vast kan houden dan met enth maar in de praktijk zal je daar volgens mij niet veel van merken maar dat is mn persoonlijke mening.

Ik cut nu al een tijdje en ben begonnen met cyp en nu bezig met enth.

Zou het gewoon bij enth houden als ik jou was.

Laatst bewerkt:
Cypionate wordt héél veel in de VS gebruikt, daar zijnn ze veel bekender met Cyp dan hier.
Cyp staat erom beklend nog meer vocht vast te houden dan enanthate.
Heb een keer die van Goldline gebruikt, eventjes daarna begonnen ze massaal Goldline te faken, was eind 90'er jaren.

Laatst bewerkt:
Zoals al eerder is aangegeven werkt de Boldenone erg op je hongergevoel.
Geen hongeraanvallen zo plotseling en zo sterk als met Boldenone.
Ik heb avonden gehad dat ik 2000kcals aan voer naar binnen stouwde alvorens ik ging slapen anders werd ik met krampen wakker middenin de nacht.

Boldenone voor lwan gains, ach tis maar in hoeverre je gevoelig bent voor de honger die resulteren in vreetaanvallen.
Weet je wat je doet, probeer het uit. Er is tenslotte niemand die je met zekerheid kan zeggen hoeveel lean gains je ermee maakt, dat hangt ook in grote mate van je dieet af! :)

DBC01 zei:
Zoals al eerder is aangegeven werkt de Boldenone erg op je hongergevoel.
Geen hongeraanvallen zo plotseling en zo sterk als met Boldenone.
Ik heb avonden gehad dat ik 2000kcals aan voer naar binnen stouwde alvorens ik ging slapen anders werd ik met krampen wakker middenin de nacht.

Boldenone voor lwan gains, ach tis maar in hoeverre je gevoelig bent voor de honger die resulteren in vreetaanvallen.
Weet je wat je doet, probeer het uit. Er is tenslotte niemand die je met zekerheid kan zeggen hoeveel lean gains je ermee maakt, dat hangt ook in grote mate van je dieet af! :)

klopt, is idd persoonsafhankelijk. ik heb persoonlijk namelijk helemaal niet zo last gehad van die hongeraanvallen tijdens mn test/bold/winny kuur.

Mja en wat ook telt is de hoeveelheid; ik zat niet onder de 600mg/week met frontloads van 1000... ;)

Laatst bewerkt:
Beast N°1 zei:
ik denk dat ik het ga uitproberen, en tijdens een kuur test/deca eet je je ook te pletter hoor en die middelen zijn nog gevoeliger voor vet en vocht!
als ik dan in een hongerbui een 500 gram kwark en andere mager stuff eet zal het wel meevallen, de dosis ok volgens jullie?

Boldenone misschien eerste 2 weken frontload van 800mg en erna gewoon verder op 400 mg.

grtz

Terug
Naar boven